U nastojanju da što više zaštiti sve vrste prava svojih građana, Europska se Unija sve više okreće novim tehnologijama. eYou novi je Internet portal Europske Unije koji potrošačima objašnjava njihova konkretna prava pri online kupovini.
Europska je Komisija objavila i vodič “eYou Guide” u kojemu navodi kako potrošači imaju pravo na jasne informacije o cijenama i uvjetima kupnje prije nego naruče određeni proizvod. Također, imaju pravo odlučiti kako će se njihovi osobni podaci koristiti i žele li da isti budu objavljeni i korišteni u promidžbene svrhe i sl. Europska je Komisija u ovome pravilniku dotakla i pravo potrošača o dostavi robe u roku od 30 dana od dana naručivanja, ali i proizvela pravo koje je u slobodnom prijevodu nazvano “pravo hlađenja” u trajanju od 7 dana nakon naručivanja tijekom kojih potrošači imaju pravo promijeniti mišljenje u pogledu kupovine. Što se jamstvenog perioda tiče, on je određen na najmanje dvije godine na naručeni proizvod. Dakako, bitno je napomenuti kako ova prava potrošači imaju kupuju li proizvod preko Internet stranice čija je domena: .eu
Namjera Europske Komisije u objavljivanju ovoga vodiča nije samo u zaštiti potrošača, iako je to primarni cilj, već se radi i o tome da ovakve odredbe idu u prilog i prodavačima, odnosno trgovcima. Naime, smatra se kako će vodič mnogim potencijalnim kupcima dati povjerenje u novčane transakcije putem Interneta, samim time što se osjećaju zaštićeno od nepoštenih trgovaca, nepoštenih ugovornih uvjeta i nepoštene komercijalne prakse. Iako je online kupovina sve popularnija, ipak neka istraživanja pokazuju kako jako malo građana istu i koristi. (izvor ebizmags.com)