PARIZ, Kompanija “Evro Dizni” (Euro Disney) u Parizu u prvoj polovini fiskalne 2013/2014. godine povećala je neto gubitak 16 odsto u odnosu na isto razdoblje godinu ranije, tako da je on iznosio 126,2 miliona evra, saopšteno je iz te kompanije.
Kao uzrok povećanja gubitka, ova firma-kćerka američke kompanije “Volt Dizni” (Walt Disney Company) navela je pad standarda i nepovoljan kalendar praznika, prenio je francuski list 20 minit.
Prihodi su u istom periodu opali šest odsto, na 533,3 miliona evra, usljed slabije posjete francuskih, britanskih i španskih turista, kao i manje popunjenosti kapaciteta hotela.
Poslovodstvo kompanije je ipak optimistično u pogledu nastavka poslovne godine, jer očekuje veći broj posjetilaca iz Španije i Velike Britanije, i nada se uspjehu nove atrakcije Ratatuj (Ratatouille), koja će biti aktivirana ovog ljeta. Tanjug