BANJALUKA – Iako je od početka godine dodijelila 8,2 miliona maraka vrijedne tendere za usluge medija „Elektroprivreda RS“ izdvaja novih 790.000 KM za usluge reklamiranja.
Elektroprivreda Republike Srpske početkom septembra raspisala je tender za nabavku usluga reklamiranja na sportskim, kulturnim, humanitarnim i drugim manifestacijama i događajima. Procijenjena vrijednost nabavke 790.000 KM bez PDV-a.
U obrazloženju ove nabavke iz ERS-a su naveli da troše 790.000 KM na reklamiranje „kako bi poboljšali vidljivost svog brenda i unaprijedili kvalitet svog poslovanja“.
Za razliku od zavisnih preduzeća, a i ranijih tendera ERS-a, koji su u svojim tenderima za nabavku medijskih usluga odnosno reklamiranja detaljno navodili čak i koju količinu opreme i infrastrukture treba da posjeduje ponuđač iz Elektroprivrede RS ova j put su bili skromni.
Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti zahtijevali su da ponuđač mora da ima iskustvo u realizaciji jendog ugovora o izvršenju usluga koje su predmet nabavke za period posljednjih 36 mjeseci.
Ovo nije prvi put ove godine da Elektroprivreda Republike Srpske nabavlja troši ovoliko novca na usluge medija.
Podsjetimo, početkom februara ERS je raspisala tender vrijedan 750.000 KM bez PDV-a za nabavku usluga medijskog oglašavanja. Trajanje okvirnog sporazuma 12 mjeseci.
Mjesec dana kasnije, početkom marta, iz ERS su obavijestili javnost da je na tender pristigla samo jedna prihvatljiva ponuda i to ponuda Glasa Srpske.
Ovo nije bila jedina nabavka usluga reklamiranja ERS-a. Podsjetimo, da je od početka godine ERS, zajedno sa zavisnim preduzećima, raspisala tendere za nabavku usluga medijskog oglašavanja vrijedne skoro 10 miliona maraka.
Početkom februara Elektroprivreda Republike Srpske – Matično preduzeće u Trebinju raspisalo je tender za nabavku usluga medijskog oglašavanja vrijedan 7,5 miliona KM. Početkom aprila donesena je odluka o izboru firme Grudis iz Banja Luke kao najpovoljnijeg ponuđača.
Problem kod ovih nabavki je njihova opravdanost jer nije u potpunosti jasno zašto bi javno preduzeće poput Elektroprivrede Republike Srpske imalo potrebu da troši milione maraka na usluge medija uzimajući u obzir da ovo preduzeće na području Republike Srpske ima apsolutni monopol na tržištu. Uprkos tome što de facto imaju monopol na tržištu i zavisna preduzeća koja posluju u okviru Elektroprivrede Republike Srpske ove godine su odlučila dati stotine hiljada maraka javnog novca na reklamiranje. pratimotendere.ba
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
A malim akcionarima šipak. Pa oni daju za neku licencu auto cad oko 30000 KM godišnje.