NJUJORK, Prema analizi tržišta kompanije IHS iSuppli, tokom ove godine prodaja televizora s podrškom za 3D prikaz trebala bi biti gotovo ušesterostručena. Zahvaljujući nižim cijenama i agresivnoj promociji proizvođača očekuje se rast prodaje 3D televizora od čak 463 odsto, odnosno s prošlogodišnjih 4,2 miliona na 23,4 miliona komada. Veliki rast prodaje trebao bi se nastaviti i narednih godina. Tako se za 2012. predviđa rast od 132 odsto, na 54,2 miliona komada, a do 2014. prodaja bi trebala premašiti 100 miliona komada, dok se 2015. očekuje prodaja od 159,2 miliona komada. Paralelno s rastom prodaje rast će i udio 3D televizora u ukupnim isporukama, s prošlogodišnjih 2 odsto na 11 odsto ove godine, pa sve do 52 odsto 2015, piše Bug.
U IHS iSuppliu posebno naglašavaju promjenu strategije promocije 3D funkcionalnosti u televizorima. Naime, zbog visoke cijene, nedostatka odgovarajućih sadržaja i potrebe za korištenjem posebnih naočala, korisnici do sada nisu pokazali posebno veliki interes za 3D televizorima. Stoga proizvođači više ne namjeravaju promovisati 3D kao obaveznu funkcionalnost koju bi novi televizor morao imati, već više kao poželjnu dodatnu mogućnost za budućnosti kad će 3D sadržaji postati dostupniji, prenose agencije.