ČIKAGO, Američki automobilski gigant „Dženeral motors“ objavio je danas da je u martu povećao prodaju na domaćem tržištu za 20,6 odsto, u odnosu na isti period prije godinu dana.
Ovo je šesti uzastopni mjesec u kojem Dži-Em bilježi rast prodaje svoje četiri ključne automobilske marke – „Ševrolet“, „Bjuik“, „Dži-Em-Si“ i „Kadilak“.
„Rezultati iz marta pokazuju nastavak rasta u skladu sa našim planom. Ostvarili smo solidne rezultate zahvaljujući investiranju u naše brendove i disciplini na tržištu u SAD“, izjavila je Suzan Dočerti, potpredsjednik Dži-Ema za marketing.
Ukupna prodaja vozila u prvom kvartalu ove godine povećana je za 15,6 odsto, na 477 322 automobila.
Najveći američki proizvođač automobila objavio je prošle sedmice planove o širenju proizvodnje kao odgovor na rast potražnje za svojim najbolje prodavanim modelom „Ševrolet ekvinoksom“, iz klase gradskih terenaca.