Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Bivši ministar pravde u trci za pravobranioca RS?

    4. Decembra 2025. — 16:24

    Advokati zbog dugova prijete blokadom HE “Dabar”

    4. Decembra 2025. — 15:28

    IDDEEA nema novca da plati dobavljače za pasoše i tablice

    4. Decembra 2025. — 14:43

    Ministarstvo razbacuje milione na nepostojeći vrhunski sport u Srpskoj

    4. Decembra 2025. — 09:02
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47

    Đokić: Izvjesno poskupljenje struje u Srpskoj

    3. Decembra 2025. — 15:57

    Gorivo u Srbiji najskuplje u regionu

    2. Decembra 2025. — 08:17

    Raste interes za solare, ali regulativa se mijenja na štetu korisnika

    1. Decembra 2025. — 16:38

    Na Banjalučkoj berzi prebijeno više od 200 miliona KM

    4. Decembra 2025. — 09:26

    PURS: Za 11 mjeseci prikupljeno 324 miliona KM više nego prošle godine

    3. Decembra 2025. — 14:36

    Diversifikacija ključni princip za upravljanje rizicima

    3. Decembra 2025. — 13:00

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Uzrok rebalansa budžeta promjene u prihodima i prioriretima u rashodima

    25. Novembra 2025. — 15:03

    Promet na Banjalučkoj berzi 52.749 KM

    4. Novembra 2025. — 15:32

    Kupci u FBiH za crni petak potrošili 263 miliona KM

    2. Decembra 2025. — 12:10

    Lažni “crni petak”: Čak 96 posto prodavnica u FBiH napravilo prekršaj

    1. Decembra 2025. — 14:16

    U BiH uvezeno 8.100 novih i 71 hiljada polovnih vozila

    30. Novembra 2025. — 11:04

    Lidl izbjegava jedan veliki grad u BiH

    23. Novembra 2025. — 13:10

    Ski sezona na Jahorini počinje danas uz besplatno skijanje

    2. Decembra 2025. — 09:45

    Italija očekuje 14,4 miliona stranih turista tokom zime

    26. Novembra 2025. — 15:00

    Cijene kvadrata u Budvi i do sedam hiljada evra

    13. Novembra 2025. — 09:01

    Za devet mjeseci BiH posjetilo 1,53 miliona turista

    8. Novembra 2025. — 08:03

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47

    Đokić: Izvjesno poskupljenje struje u Srpskoj

    3. Decembra 2025. — 15:57

    Cijena ječma u EU dostiže rekorde, u Srbiji ga niko neće

    3. Decembra 2025. — 09:03

    Realni sektor ne prestaje da tone: Industrija raste samo na papiru

    3. Decembra 2025. — 07:38
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Prve mobilne brodske apoteke u Hrvatskoj počele s radom

    4. Decembra 2025. — 13:44

    Novogodišnji honorari muzičkih zvijezda i do 150.000 evra

    30. Novembra 2025. — 15:34

    Black Friday postao još isplativiji uz pomoć vještačke inteligencije

    30. Novembra 2025. — 14:27

    Amerikanci potrošili preko osam milijardi dolara na “crni petak”

    29. Novembra 2025. — 15:05

    Banke povećavaju kupovinu zlata

    4. Decembra 2025. — 08:17

    EU odlučila: Do 2027. prekid uvoza ruskog gasa

    3. Decembra 2025. — 10:15

    Hrvatska među državama s najvećom inflacijom u EU

    3. Decembra 2025. — 08:17

    Amazon i Google predstavili zajedničku multicloud mrežnu uslugu

    1. Decembra 2025. — 11:12
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Džakmić Klempić: Značaj PR prepoznaju sve kompanije koje brinu o svom imidžu

Džakmić Klempić: Značaj PR prepoznaju sve kompanije koje brinu o svom imidžu

Marina LjubojevićMarina Ljubojević4. Novembra 2022. — 11:17Nema komentara5 minuta čitanja
PRO.PR
Foto: Ustupljena fotografija

BANJALUKA – Značaj i moć odnosa s javnošću prepoznaju i koriste sve kompanije, organizacije i institucije koje brinu o svom imidžu i nastoje poslovati u skladu s vremenom u kojem živimo. Osim navedenih, mnogo je tema iz oblasti odnosa s javnošću o kojima se može (i mora) govoriti i o kojima ima ko govoriti. Konferencije su idelna prilika za to, jer nude brojne šanse za edukaciju i umrežavanje.

PRO.PR
Foto: Ustupljena fotografija

Rekla je ovo u intervjuu za CAPITAL Elvedina Džakmić Klempić, ovogodišnja dobitnica priznanja PRO.PR Award.

Nagradu je dobila kao PR Manager agencije „Communis“ u kojoj je provela tri i po godine. U svijet PR-a došla je nakon više od 15 godina rada u novinarstvu, što joj je, priznaje, uveliko olakšalo brojne segmente rada u odnosima s javnošću, pogotovo onaj dio koji se odnosi na saradnju s medijima.

Elvedinini trenutni angažmani spoj su upravo ove dvije profesije.

CAPITAL: Dobitnica ste priznanja PRO PR Globe Awards, koje će biti dodijeljeno u okviru ovogodišnje PRO.PR konferencije. Šta za Vas predstavlja ova nagrada?

DŽAKMIĆ – KLEMPIĆ: Taj osjećaj mogla bih ukratko opisati s dvije riječi: čast i odgovornost. S obzirom na to da sam u ovoj profesiji tek nekoliko godina, bilo je zaista iznenađujuće i ugodno pročitati mail od Danijela Koletića, osnivača i predsjednika Organizacionog odbora PRO.PR konferencije, u kojem stoji da se priznanje PRO PR Globe Award dodjeljuje pojedincima koji su to zaslužili „svojim radom, odricanjem, znanjem, vizijom i ljubavi prema poslu“. Koliko god se trudili, vjerovali u sebe i ono što radite, lijepo je dobiti potvrdu vlastite vrijednosti i od struke. Činjenica da je izboru prethodila upravo nominacija prethodnih dobitnika nagrade, među kojima su neka od najznačajnijih imena komunikacijske industrije u BiH, ovom priznanju daje dodatnu težinu. Veoma sam im zahvalna za ovu čast.

PRO.PRCAPITAL: Koliko su, prema Vašem mišljenju, ovakve konferencije značajne za razvoj odnosa s javnošću?

DŽAKMIĆ – KLEMPIĆ: Za odnose s javnošću kontinuirano raste zanimanje. Sve više mladih ljudi želi se baviti ovim poslom, koji je izuzetno dinamičan i izazovan. Sama struka doživljava ekspaniju i, prilično uspješno, prati rapidni razvoj tehnologije i digitalizaciju. Značaj i moć odnosa s javnošću prepoznaju i koriste sve kompanije, organizacije i institucije koje brinu o svom imidžu i nastoje poslovati u skladu s vremenom u kojem živimo. Osim navedenih, mnogo je tema iz oblasti odnosa s javnošću o kojima se može (i mora) govoriti i o kojima ima ko govoriti. Konferencije su idelna prilika za to, jer nude brojne šanse za edukaciju i umrežavanje. Dovoljno je da pogledate program ovogodišnje PRO PR konferencije, u kojoj učestvuje veliki broj domaćih i svjetskih PR stručnjaka. Znanja, iskustva i ideje koje oni donose mogu biti od koristi ne samo zaposlenima u oblasti odnosa s javnošću, već i poduzetnicima, menadžerima, vlasnicima malih i velikih biznisa itd.

CAPITAL: Koliko se oblast odnosa s javnošću promijenila u toku posljednje tri godine, da li je pandemija uticala i na ovu oblast i kako?

DŽAKMIĆ – KLEMPIĆ: Pandemija COVID-19 je učinila da skoro cijeli svijet „stane“ na neko vrijeme.  S obzirom na nezaustavljivu prirodu komunikacije, nakon prvog šoka vrlo brzo su pronađeni novi načini i mogućnosti za komuniciranje u ovoj kriznoj situaciji. Važnost ulaganja u odnose s javnošću i njihova snaga ovdje su se itekako pokazale, a empatija je zauzela centralno mjesto u komunikaciji što je rezultiralo s dosta dobrih kampanja koje su pozivale na odgovorno ponašanje, te pomagale i slavile one koji su bili na prvoj liniji „COVID fronta“. Nažalost, mnoge kompanije su u ovom periodu bile prisiljene smanjiti ili posve ukinuti budžete za odnose s javnošću, što je za posljedicu imalo privremene finansijske poteškoće u ovoj oblasti.

Društvene mreže neizostavan element svake PR strategije

CAPITAL: Koliki je značaj društvenih mreža za dobro komuniciranje? Da li je danas uopšte moguće odvojiti PR od društvenih mreža?

DŽAKMIĆ – KLEMPIĆ: Razvoj tehnologije i digitalizacija su donijele brojne promjene kako u privatnoj, tako i u poslovnoj sferi života. Veliki uticaj ostvarile su i na oblast odnosa s javnošću. Dobili smo neke nove kanale i alate, među kojima su i društvene mreže, koje su uveliko promijenile komunikacijske tokove i doprinijele njihovoj raznolikosti. Društvene mreže nude jedan sasvim novi i veliki svijet mogućnosti u kojem se vijesti šire brže i lakše do ciljanih javnosti, pogotovo do mladih ljudi. U tom kontekstu postale su neizostavan element svake PR strategije.

CAPITAL: Kako ocjenjujete položaj PR struke u BiH u odnosu na zemlje u okruženju? Čini se da je ova oblast u BiH na dosta nižem nivou u odnosu na region.

DŽAKMIĆ – KLEMPIĆ: Kojoj god branši da pripadamo, imam dojam da se mi često potcjenjujemo i smatramo se manje vrijednim od kolegica i kolega iz našeg okruženja. A ne bismo smjeli. Imamo sjajne PR stručnjake iza kojih su decenije uspješnog rada, fantastične komunikacijske kampanje i koji su jako cijenjeni i van granica BiH. Sigurna sam da će skupa s novim generacijama iznjedriti još bezbroj sjajnih projekata. Istina je da je naše tržište u odnosu na region kompleksnije, znatno manje, baš kao i ulaganja u odnose s javnošću. Tu se znatno razlikujemo i upravo tu postoji veliki prostor i potreba za unapređenjem.  Pri tome mislim i na privatni i na javni sektor.

CAPITAL: Prepoznaju li naše kompanije značaj i ulogu PR-a i koliko su spremni da usmjeravaju novac za te namjene?

DŽAKMIĆ – KLEMPIĆ: Komunikacije imaju sve veću ulogu u postizanju poslovnih uspjeha i u skladu s tim brojne bh. kompanije su prepoznale značaj ulaganja u ovu oblast. Kako bi izgradile i/ili sačuvale pozitivan imidž preduzeća, svojih usluga, prozvoda te zaposlenika angažiraju specijalizirane agencije ili uspostavljaju vlastite odjele za odnose  s javnošću. Njihova finansijska ulaganja u PR ovise o brojnim faktorima, neki ulažu solidno, neki malo, što se na kraju i prepoznaje u javnosti. U svakom slučaju, one predstavljaju pozitivan primjer za veliki broj kompanija i preduzeća koje još posluju u komunikacijskom „mraku i tišini“ i ne shvataju da se svaka marka uložena u odnose s javnošću višestruko vrati.

CAPITAL

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
Elvedina Džakmić Klempić pro.pr
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakSatnice metalaca u FBiH veće za 25 odsto
Sljedeći članak Oduzeta roba vrijedna 321.000 KM

Povezani članci

Capital teme 02 minute čitanja

Bivši ministar pravde u trci za pravobranioca RS?

NOVOSTI 02 minute čitanja

Dogovoreno povećanje boračkog dodatka na 4,5 KM mjesečno

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Bivši ministar pravde u trci za pravobranioca RS?

4. Decembra 2025. — 16:2402 minute čitanja

Kandidati imaju rok od 15 dana da se prijave na konkurs

Advokati zbog dugova prijete blokadom HE “Dabar”

4. Decembra 2025. — 15:28

IDDEEA nema novca da plati dobavljače za pasoše i tablice

4. Decembra 2025. — 14:43

Ministarstvo razbacuje milione na nepostojeći vrhunski sport u Srpskoj

4. Decembra 2025. — 09:02

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.