Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Skandal: Bivši načelnik Dubice prodavao ERS-u ukradenu struju

    11. Decembra 2025. — 11:59

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Nakon pisanja CAPITALA Dodik traži povlačenje suludog zakona

    25. Decembra 2025. — 20:55

    Vraćene registarske tablice uništava kako ko hoće

    25. Decembra 2025. — 15:51

    Od sljedeće godine ni na krmokolj bez doprinosa

    25. Decembra 2025. — 12:18

    Tužilaštvo dvije i po godine istražuje sumnjive nabavke OC „Jahorina“  

    25. Decembra 2025. — 11:55
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Rusi pregovaraju sa mađarskim MOL-om o prodaji NIS-a

    25. Decembra 2025. — 15:29

    Kako bi američki gas stizao u BiH i Banjaluku: Ovo su detalji

    25. Decembra 2025. — 13:39

    OFAK produžio rok NIS-u

    25. Decembra 2025. — 07:41

    RiTE Gacko ide u trodnevni zastoj

    24. Decembra 2025. — 16:00

    Potrošačka korpa i dalje veća od polovine prosječne plate

    26. Decembra 2025. — 08:33

    ERS dokapitalizovao RiTE „Ugljevik“ zbog duga prema Slovencima

    24. Decembra 2025. — 12:42

    BiH dobija nove novčanice

    24. Decembra 2025. — 09:56

    Vlada uvodi novi parafiskalni namet privrednicima

    22. Decembra 2025. — 13:21

    Na Banjalučkoj berzi promet veći od miliona maraka

    16. Decembra 2025. — 16:30

    Vlada se na berzi zadužila 66 miliona KM, iduće sedmice planira još 20

    15. Decembra 2025. — 15:16

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Pojeftinilo gorivo u Republici Srpskoj

    15. Decembra 2025. — 14:23

    Prosječna plata ne pokriva ni pola potrošačke korpe

    15. Decembra 2025. — 12:11

    Hoće li kafa pojeftiniti

    10. Decembra 2025. — 10:05

    Srdić: Građani nasjeli na marketinške trikove trgovaca

    6. Decembra 2025. — 14:31

    Znate li koji je grad najskuplji turistički centar na svijetu

    20. Decembra 2025. — 16:44

    Ryanair širi mrežu u Hrvatskoj, smanjuje letove u regionu

    18. Decembra 2025. — 11:53

    Koliko turističkih vaučera je iskorišteno u Republici Srpskoj, kad nas očekuju novi

    15. Decembra 2025. — 08:58

    Šulić: Očekuje se rekordna zimska sezona

    12. Decembra 2025. — 08:36

    Rusi pregovaraju sa mađarskim MOL-om o prodaji NIS-a

    25. Decembra 2025. — 15:29

    Kako bi američki gas stizao u BiH i Banjaluku: Ovo su detalji

    25. Decembra 2025. — 13:39

    OFAK produžio rok NIS-u

    25. Decembra 2025. — 07:41

    RiTE Gacko ide u trodnevni zastoj

    24. Decembra 2025. — 16:00
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Singapur i dalje ima najmoćniji pasoš

    24. Decembra 2025. — 10:45

    U Estoniji će robot određivati poreske dugove

    22. Decembra 2025. — 12:40

    Hoće li Mercator ostati bez svog čuvenog logotipa?

    22. Decembra 2025. — 09:35

    Na 50 metara ispod morskog dna niče megatunel s kružnim tokovima

    21. Decembra 2025. — 16:10

    Dolar u padu: Očekuje ga najgora godina od 2017.

    26. Decembra 2025. — 09:03

    Dolar u padu: Očekuje ga najgora godina od 2017.

    25. Decembra 2025. — 09:45

    Zašto cijene bakra rastu?

    25. Decembra 2025. — 08:59

    Američka ekonomija porasla najjače u dvije godine

    24. Decembra 2025. — 11:27
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Dragica Ristić: Kupovina domaćeg čuva radna mjesta

Dragica Ristić: Kupovina domaćeg čuva radna mjesta

adminadmin16. Jula 2012. — 06:10Nema komentara4 minute čitanja

BANJALUKA,  Privredna komora RS počinje intenzivan nastavak kampanje promocije domaćih proizvoda i usluga “Naše je bolje”, koja će trajati do 15. septembra, kazala je Dragica Ristić, direktor Privredne komore RS.

Novim porukama – “Kupim, gradim” i “Kupim, sadim” i snažnom kampanjom kroz koju će Privredna komora RS građane upoznati sa svim vrstama domaćih proizvoda nastojaće komunicirati sa ljudima na način da shvate da i u uslovima ekonomske krize svaki pojedinac može dati svoj doprinos da svima bude bolje.
Šta donosi novi vid promotivne kampanje “Naše je bolje”?

RISTIĆ: Već treću godinu uspješno realizujemo kampanju “Naše je bolje”. Sada smo odlučili da u periodu od 15. jula do 15. septembra medijski intenziviramo kampanju kako bismo na što značajniji način radili na promociji domaće proizvodnje i jačanju svijesti proizvođača i potrošača o značaju i potrebi kupovine domaćih proizvoda. Opredijelili smo se da od sredine jula kroz medijsku kampanju planski intenziviramo aktivnost kampanje “Naše je bolje” zbog toga što je to period kada postoje brojne aktivnosti, kada u RS dolazi dosta ljudi iz dijaspore i kada je aktuelan veliki broj ljetnih manifestacija. Ovo je takođe vrijeme pred spremanje zimnice i pripremu djece za odlazak u školu, kada treba da se odlučimo šta da kupujemo.

Koliko je za privredu i zajednicu važna kupovine domaćih proizvoda?

RISTIĆ: Sve proteklo vrijeme smo se trudili, a i u narednim mjesecima ćemo nastaviti da se trudimo da na jasan i jednostavan način domaćim potrošačima ukažemo na stvarnu važnost kupovine domaćeg proizvoda porukom: “Kad kupiš naš proizvod, gradiš škole, bolnice, puteve, sadiš naša polja i bašte. Kada kupiš naš proizvod, kažeš – volim svoje, naše je bolje.”
Sada kroz nastavak kampanje ulazimo sa novim porukama i dva nova mota “Kupim, gradim” i “Kupim, sadim”, kojima želimo komunicirati sa ljudima na način da i u uslovima ekonomske krize pomisle i iz svoga ugla shvate: “Hej, pa šta je to što ja sam mogu učiniti da nam svima bude bolje.” Znamo da svaki proizvod koji je nastao u RS ima dodanu vrijednost i povratnu refleksiju u smislu da se iza jedinične vrijednosti svakog ovog proizvoda određeni dio vraća u plate, zatim Fond zdravstvenog osiguranja i Fond PIO. Samom činjenicom da smo kupili domaći proizvod dajemo doprinos očuvanju naših radnih mjesta.
Cilj nam je da sada intenziviramo naše aktivnosti u okviru ove kampanje i da ponovo podsjetimo građanstvo na važnost kupovine domaćeg. U protekle dvije godine smo najviše aktivnosti u vezi sa kampanjom “Naše je bolje” sprovodili u hipermarketima i prodavnicama robe široke potrošnje. Nastavak kampanje neće biti samo džinglovi, bilbordi i poruke, već će to biti medijska kampanja promocije i upoznavanja sa velikim brojem domaćih firmi i proizvodima iz njihovog asortimana. Građane ćemo kroz veliki broj emisija i medijskih nastupa upoznavati sa karakteristikama domaćih proizvoda, sa njihovim porijeklom i kvalitetom.

Kakve je rezultate na terenu u posljednje dvije godine dala kampanja “Naše je bolje”? Imate li pokazatelje o tome da li su ljudi počeli više kupovati domaće proizvode?

RISTIĆ: Možemo biti jako zadovoljni rezultatima koje je kampanja napravila od svojih početaka do sada. Najveći porast prodaje domaćih proizvoda je zabilježen u oblasti mlijeka i mliječnih proizvoda, zatim pića i sokova. Domaći mliječni proizvodi su u jednom periodu imali rast prodaje za čak 25 odsto. Prateći ovu kampanju uvidjeli smo gdje se naši proizvođači mogu širiti. Mislim da ćemo ove godine konačno s ponosom moći da kažemo da nakon jako dobrog marketinškog iskoraka “Banjalučke pivare” u RS bilježimo i znatan rast prodaje domaćeg piva.

 Domaća preduzeća često imaju dosta loš odnos u sistemu naplate od stranih trgovačkih lanaca u kojima plasiraju svoju robu. Da li ćete insistirati na rješavanju ovog problema?

RISTIĆ: Činjenica je da pojedini trgovinski lanci nemaju korektan odnos prema domaćim proizvođačima. U posljednje vrijeme najveći broj pritužbi domaćih firmi vezanih za onemogućavanje plasmana domaćih proizvoda se odnosi na “Konzum”, sa čijim predstavnicima uskoro planiramo sastanak s ciljem razrješenja te situacije.

Veliki broj kupaca i dalje proizvode iz susjednih zemalja, prije svega Srbije, doživljava kao domaće. Kako će se kampanja bazirati na to da između domaćih proizvoda i produkata susjednih zemalja bude napravljena razlika?

RISTIĆ: Fokus kampanje će biti baziran na tome da bude napravljena razlika između proizvoda nastalih u RS i uvoznih proizvoda. Mi smo i u dosadašnjem dijelu kampanje markicama na proizvodima iz RS nastojali da građanima približimo prepoznatljivost naših proizvođača. Naše kampanje po tržnim centrima su do sada dale mnogo efekta, ali smatram da smo najveće povratne rezulatete zabilježili kroz nagradnu igru. Nagradni fond je činio paket 359 različitih vrsta proizvoda iz RS, a prilikom dodjele nagrada dobitnici su imali priliku da vide i upoznaju se sa radom i asortimanom domaćih fabrika koje su ih nagradile. Sigurni smo u to, ukoliko svi zajedno budemo radili na promociji aktivnosti kampanje “Naše je bolje”, da će ljudi polako sve više prepoznavati koji su to domaći proizvodi.   Nezavisne novine

dragica ristic kupim grdim kupim sadim nase je bolje privredna komor rs top vazno
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakZa dan odmora od 30 do 50 evra
Sljedeći članak Hrana u Srbiji ponovo poskupljuje

Povezani članci

NOVOSTI 04 minute čitanja

Kupci stanova izvlače najdeblji kraj!

Svijet 02 minute čitanja

Dolar u padu: Očekuje ga najgora godina od 2017.

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Nakon pisanja CAPITALA Dodik traži povlačenje suludog zakona

25. Decembra 2025. — 20:5562 minute čitanja

Milorad Dodik zatražio je od vršioca dužnosti predsjednika Republike Srpske Ane Trišić Babić da ne potpisuje ukaz o proglašenju Zakona

Vraćene registarske tablice uništava kako ko hoće

25. Decembra 2025. — 15:51

Od sljedeće godine ni na krmokolj bez doprinosa

25. Decembra 2025. — 12:18

Tužilaštvo dvije i po godine istražuje sumnjive nabavke OC „Jahorina“  

25. Decembra 2025. — 11:55

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.