Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Stručnjaci i lokalne vlasti protiv hitnih izmjena Zakona o uređenju prostora

    5. Decembra 2025. — 16:55

    Nastavlja se rat banaka i UIO

    5. Decembra 2025. — 15:43

    Trivić: Cijena struje za privredu raste za 20 posto

    5. Decembra 2025. — 14:20

    Crveni mulj iz „Alumine“ guta zvornička sela (FOTO/VIDEO)

    5. Decembra 2025. — 13:31
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Nova odluka OFAC-a: Lukoilu produžena licenca

    5. Decembra 2025. — 09:02

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47

    Đokić: Izvjesno poskupljenje struje u Srpskoj

    3. Decembra 2025. — 15:57

    Gorivo u Srbiji najskuplje u regionu

    2. Decembra 2025. — 08:17

    Na Banjalučkoj berzi prebijeno više od 200 miliona KM

    4. Decembra 2025. — 09:26

    PURS: Za 11 mjeseci prikupljeno 324 miliona KM više nego prošle godine

    3. Decembra 2025. — 14:36

    Diversifikacija ključni princip za upravljanje rizicima

    3. Decembra 2025. — 13:00

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Uzrok rebalansa budžeta promjene u prihodima i prioriretima u rashodima

    25. Novembra 2025. — 15:03

    Promet na Banjalučkoj berzi 52.749 KM

    4. Novembra 2025. — 15:32

    Više od trećine uvoza BiH dolazi iz zemalja bivše Jugoslavije

    5. Decembra 2025. — 11:35

    Evropa ubrzano prelazi na mobilna plaćanja

    5. Decembra 2025. — 11:11

    Kupci u FBiH za crni petak potrošili 263 miliona KM

    2. Decembra 2025. — 12:10

    Lažni “crni petak”: Čak 96 posto prodavnica u FBiH napravilo prekršaj

    1. Decembra 2025. — 14:16

    Ski sezona na Jahorini počinje danas uz besplatno skijanje

    2. Decembra 2025. — 09:45

    Italija očekuje 14,4 miliona stranih turista tokom zime

    26. Novembra 2025. — 15:00

    Cijene kvadrata u Budvi i do sedam hiljada evra

    13. Novembra 2025. — 09:01

    Za devet mjeseci BiH posjetilo 1,53 miliona turista

    8. Novembra 2025. — 08:03

    “Gas-Petrol” preuzeo većinski udio u “Potkozarju”

    5. Decembra 2025. — 12:28

    Nova odluka OFAC-a: Lukoilu produžena licenca

    5. Decembra 2025. — 09:02

    Arsenić upozorava: Podrška mljekarima ključna za opstanak

    5. Decembra 2025. — 08:16

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Kraj streaming ratova: Netflix preuzima Warner Bros. Discovery i HBO Max

    5. Decembra 2025. — 14:48

    Kako je pijani rakun postao kralj marketinga

    5. Decembra 2025. — 10:19

    Prve mobilne brodske apoteke u Hrvatskoj počele s radom

    4. Decembra 2025. — 13:44

    Novogodišnji honorari muzičkih zvijezda i do 150.000 evra

    30. Novembra 2025. — 15:34

    Kraj streaming ratova: Netflix preuzima Warner Bros. Discovery i HBO Max

    5. Decembra 2025. — 14:48

    Evropsko tužilaštvo podiglo optužnice protiv 29 osoba iz Hrvatske

    5. Decembra 2025. — 09:53

    Banke povećavaju kupovinu zlata

    4. Decembra 2025. — 08:17

    EU odlučila: Do 2027. prekid uvoza ruskog gasa

    3. Decembra 2025. — 10:15
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Dragica Ristić: Kupovina domaćeg čuva radna mjesta

Dragica Ristić: Kupovina domaćeg čuva radna mjesta

adminadmin16. Jula 2012. — 06:10Nema komentara4 minute čitanja

BANJALUKA,  Privredna komora RS počinje intenzivan nastavak kampanje promocije domaćih proizvoda i usluga “Naše je bolje”, koja će trajati do 15. septembra, kazala je Dragica Ristić, direktor Privredne komore RS.

Novim porukama – “Kupim, gradim” i “Kupim, sadim” i snažnom kampanjom kroz koju će Privredna komora RS građane upoznati sa svim vrstama domaćih proizvoda nastojaće komunicirati sa ljudima na način da shvate da i u uslovima ekonomske krize svaki pojedinac može dati svoj doprinos da svima bude bolje.
Šta donosi novi vid promotivne kampanje “Naše je bolje”?

RISTIĆ: Već treću godinu uspješno realizujemo kampanju “Naše je bolje”. Sada smo odlučili da u periodu od 15. jula do 15. septembra medijski intenziviramo kampanju kako bismo na što značajniji način radili na promociji domaće proizvodnje i jačanju svijesti proizvođača i potrošača o značaju i potrebi kupovine domaćih proizvoda. Opredijelili smo se da od sredine jula kroz medijsku kampanju planski intenziviramo aktivnost kampanje “Naše je bolje” zbog toga što je to period kada postoje brojne aktivnosti, kada u RS dolazi dosta ljudi iz dijaspore i kada je aktuelan veliki broj ljetnih manifestacija. Ovo je takođe vrijeme pred spremanje zimnice i pripremu djece za odlazak u školu, kada treba da se odlučimo šta da kupujemo.

Koliko je za privredu i zajednicu važna kupovine domaćih proizvoda?

RISTIĆ: Sve proteklo vrijeme smo se trudili, a i u narednim mjesecima ćemo nastaviti da se trudimo da na jasan i jednostavan način domaćim potrošačima ukažemo na stvarnu važnost kupovine domaćeg proizvoda porukom: “Kad kupiš naš proizvod, gradiš škole, bolnice, puteve, sadiš naša polja i bašte. Kada kupiš naš proizvod, kažeš – volim svoje, naše je bolje.”
Sada kroz nastavak kampanje ulazimo sa novim porukama i dva nova mota “Kupim, gradim” i “Kupim, sadim”, kojima želimo komunicirati sa ljudima na način da i u uslovima ekonomske krize pomisle i iz svoga ugla shvate: “Hej, pa šta je to što ja sam mogu učiniti da nam svima bude bolje.” Znamo da svaki proizvod koji je nastao u RS ima dodanu vrijednost i povratnu refleksiju u smislu da se iza jedinične vrijednosti svakog ovog proizvoda određeni dio vraća u plate, zatim Fond zdravstvenog osiguranja i Fond PIO. Samom činjenicom da smo kupili domaći proizvod dajemo doprinos očuvanju naših radnih mjesta.
Cilj nam je da sada intenziviramo naše aktivnosti u okviru ove kampanje i da ponovo podsjetimo građanstvo na važnost kupovine domaćeg. U protekle dvije godine smo najviše aktivnosti u vezi sa kampanjom “Naše je bolje” sprovodili u hipermarketima i prodavnicama robe široke potrošnje. Nastavak kampanje neće biti samo džinglovi, bilbordi i poruke, već će to biti medijska kampanja promocije i upoznavanja sa velikim brojem domaćih firmi i proizvodima iz njihovog asortimana. Građane ćemo kroz veliki broj emisija i medijskih nastupa upoznavati sa karakteristikama domaćih proizvoda, sa njihovim porijeklom i kvalitetom.

Kakve je rezultate na terenu u posljednje dvije godine dala kampanja “Naše je bolje”? Imate li pokazatelje o tome da li su ljudi počeli više kupovati domaće proizvode?

RISTIĆ: Možemo biti jako zadovoljni rezultatima koje je kampanja napravila od svojih početaka do sada. Najveći porast prodaje domaćih proizvoda je zabilježen u oblasti mlijeka i mliječnih proizvoda, zatim pića i sokova. Domaći mliječni proizvodi su u jednom periodu imali rast prodaje za čak 25 odsto. Prateći ovu kampanju uvidjeli smo gdje se naši proizvođači mogu širiti. Mislim da ćemo ove godine konačno s ponosom moći da kažemo da nakon jako dobrog marketinškog iskoraka “Banjalučke pivare” u RS bilježimo i znatan rast prodaje domaćeg piva.

 Domaća preduzeća često imaju dosta loš odnos u sistemu naplate od stranih trgovačkih lanaca u kojima plasiraju svoju robu. Da li ćete insistirati na rješavanju ovog problema?

RISTIĆ: Činjenica je da pojedini trgovinski lanci nemaju korektan odnos prema domaćim proizvođačima. U posljednje vrijeme najveći broj pritužbi domaćih firmi vezanih za onemogućavanje plasmana domaćih proizvoda se odnosi na “Konzum”, sa čijim predstavnicima uskoro planiramo sastanak s ciljem razrješenja te situacije.

Veliki broj kupaca i dalje proizvode iz susjednih zemalja, prije svega Srbije, doživljava kao domaće. Kako će se kampanja bazirati na to da između domaćih proizvoda i produkata susjednih zemalja bude napravljena razlika?

RISTIĆ: Fokus kampanje će biti baziran na tome da bude napravljena razlika između proizvoda nastalih u RS i uvoznih proizvoda. Mi smo i u dosadašnjem dijelu kampanje markicama na proizvodima iz RS nastojali da građanima približimo prepoznatljivost naših proizvođača. Naše kampanje po tržnim centrima su do sada dale mnogo efekta, ali smatram da smo najveće povratne rezulatete zabilježili kroz nagradnu igru. Nagradni fond je činio paket 359 različitih vrsta proizvoda iz RS, a prilikom dodjele nagrada dobitnici su imali priliku da vide i upoznaju se sa radom i asortimanom domaćih fabrika koje su ih nagradile. Sigurni smo u to, ukoliko svi zajedno budemo radili na promociji aktivnosti kampanje “Naše je bolje”, da će ljudi polako sve više prepoznavati koji su to domaći proizvodi.   Nezavisne novine

dragica ristic kupim grdim kupim sadim nase je bolje privredna komor rs top vazno
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakZa dan odmora od 30 do 50 evra
Sljedeći članak Hrana u Srbiji ponovo poskupljuje

Povezani članci

Capital teme 05 minuta čitanja

Stručnjaci i lokalne vlasti protiv hitnih izmjena Zakona o uređenju prostora

Stav 04 minute čitanja

Plan rasta – plan koji pokreće Bosnu i Hercegovinu

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Stručnjaci i lokalne vlasti protiv hitnih izmjena Zakona o uređenju prostora

5. Decembra 2025. — 16:5505 minuta čitanja

Predložene izmjene Zakona o uređenju prostora i građenju drastično i bez opravdanog razloga centralizuju ključne nadležnosti

Nastavlja se rat banaka i UIO

5. Decembra 2025. — 15:43

Trivić: Cijena struje za privredu raste za 20 posto

5. Decembra 2025. — 14:20

Crveni mulj iz „Alumine“ guta zvornička sela (FOTO/VIDEO)

5. Decembra 2025. — 13:31

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.