BANJALUKA, Delegacija Vlade Republike Srpske tokom današnjeg boravka u Slovačkoj dogovorila je konretan posao u vezi sa isporukom teretnih željezničkih vagona Srpskoj, uz finansiranje slovačkih banaka i podršku Vlade Slovačke.
Ministar saobraćaja i veza RS Nedeljko Čubrilović rekao je Srni da je u razgovoru sa slovačkim privrednicima akcenat stavljen na pitanja razvoja i ulaganja u infrastrukturu RS.
On je dodao da je slovački ministar saobraćaja Ljubomir Važni prenio iskustva svoje zemlje, odnosno sve faze i periode koje su prošli u svom razvoju, kao i načine kako su koristili fondove i sredstva EU.
Čubrilović je najavio da će ministar Važni posjetiti Srpsku, najverovatnije, u septembru kada će biti konkretizovani neki od poslova u oblasti infrastrukture iz nadležnosti Ministarstva saobraćaja i veza RS, o kojima su započeti razgovori tokom današnje posjete vladine delegacije Slovačkoj.
“Do posjete slovačkog ministra, naše ministarstvo će, putem svojih komisija, pripremiti poslove koji treba da budu konkretizovani tokom posjete slovačkog ministra”, naveo je Čubrilović.
Delegaciju RS tokom posjete Slovačkoj predvodio je premijer Milorad Dodik.
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
ŽRS posjeduju dovoljan broj vlastitih vagona svih serija, a najveće potrebe su za otvorenim četvoroosovinskim vagonima koji su isključeni iz saobraćaja jer im je istekao tehnički pregled. Radi se o vagonima u dobrom stanju. Čubrilović će ŽRS ”zaviti u crno”, nema potrebe kupovati vagone, za 6 godina na njima će biti potrebno izvršiti tehnički pregled, hoće li neki ”novi Čubrilović” i kupljene vagione podvrgnuti servisiranju ili kupiti nove. Uobičajeno je da se dobije 5 % provizije od prodavca. Gospođa Biljana Plavšić u nedavno objavljenoj knjizi, prijeratnog nižerazrednog inžinjera Čubrilovića smatra jednim od finansiski najmoćnijih ljudi, a ”svega dvije godine” je bio direktor Direkcije za puteve Republike Srpske. Pitanje je dali bi Milo Đukanović zadržao 20. mjesto da je kod rangiranja ”najimućnijih” u svijetu procijenjivana Čubrilovićeva imovina….
Slobodan! Vidim da poznaješ željeznički saobraćaj, komentarisao sam gluposti sa one dvije automatizovane ukrsnice za 2,5 miliona eura i kupovinom španskih “talgo” motornih vozova. Jasno ti je da su ŽRS u UIC sa položajem i prugama sposobnim za brzine do 50 km/h sporedni kolosijek, vidim da ti je jasno i za “EA” vagone, koji se mogu uz minimalne pare tehnički osposobiti i zato ti vjerujem da nije u pitanju nikakva potreba nego provizija. Ako je do nekome još do crnog humora,bar za utjehu imamo nekoga na listi najbogatijih, da se ne trse samo crnogorci sa Milom.