BANJA LUKA/ SARAJEVO, Dobavljači iz Republike Srpske koji su prisustvovali jučešnjem sastanku predstavnika Konzuma BiH, Poslovnog sistema Mercator, predstavnika Vlade RS, Privredne komore RS, Privredne komore Banja Luke i Konzumovih dobavljača iz RS, izrazili su zadovoljstvo zbog najave povratka brenda Mercator.
Vjeruju da je to najbolje rješenje za njih te su naglasili da će nastaviti davati podršku u daljnjem poslovanju.
Sastanak u Banja Luci bio je treći u nizu sastanaka s dobavljačima i uslijedio je nakon što su juče u Sarajevu predstavnici Konzuma i Mercatora održali dva sastanka s više od 60 dobavljača.
Cilj sastanaka je nastavak otvorenog dijaloga, te prezentacija plana ponovnog uvođenja Mercatora na tržište BiH sa strane Uprave Mercatora.
Novi koncept budućeg poslovanja maloprodaje u BiH predviđa ponovno uvođenje brenda Mercator na tržište BiH.
Naglašeno je da se još radi o prijedlogu, s obzirom na to da se očekuje formalna odluka o njegovoj realizaciji.
U ovoj fazi, svakako je prepoznat potencijal za uspješno vraćanje Mercatora na tržište BiH, temeljen na velikoj pozitivnoj vrijednosti ovog brenda, baziranoj na pozitivnom iskustvu s ukupnim poslovanjem Mercatora u BiH, kao i na uspješnoj saradnji s dobavljačima i pozitivnom iskustvu zaposlenih.
Naglašeno je da ovaj koncept predviđa preuzimanje svih obaveza Konzuma BiH od dobavljača kao i preuzimanje i brigu o svim zaposlenicima Konzum BiH.
Istaknuto je da vraćanje Mercatora donosi dodatnu stabilnost poslovanja i sigurnost radnih mjesta te uredno i odgovorno podmirivanje svih obaveza kako prema dobavljačima tako i prema državnim institucijama.
– Sastanak u Banjoj Luci je nastavak razgovara koje obavljamo s dobavljačima s ciljem prezentovanja plana daljnjeg poslovanja u okviru Poslovnog sistema Mercator. Ova opcija podrazumjeva nastavak saradnje sa svim dobavljačima, uredno podmirivanje obaveza prema njima, osiguranje dodatne stabilnosti, kao i sigurnost radnih mjesta. Mercator BH već postoji, a u planu je osnivanje poduzeća u Republici Srpskoj. Moderan i kvalitetan koncept trgovine koji razvija Mercator, prenijeće se i na ovo tržište, gdje je i ranije imao pozitivna iskustva u poslovanju što je dobra baza za nadgradnju još boljih odnosa i uspješne saradnje – kazao je predsjednik Uprave Mercatora Tomislav Čizmić.
U cilju otvorenog dijaloga sa svim dionicima, u narednom periodu Konzum planira održati direktne sastanke i s ostalim dobavljačima na kojima će im biti prezentovane sve informacije o planu uvođenja brenda Mercator na tržište BiH. Fena