NJUJORK, Između velikog koncepta startup-a i uspješnog poslovanja leži vrlina o kojoj kao da više niko ne govori. Riječ je o disciplini. Posjedujete li je vi?
Koliko puta menadžeri ili preduzetnici nisu postigli ništa sa svojim poslovnim partnerima? Koliko je rokova propušteno, obećanja neispunjeno, obaveza ne obavljeno?
Većina ljudi u poslu ima cilj da čini prave stvari, ali samo zaborave da “povuku okidač” u pravo vrijeme. Iz jednog ili drugog razloga posao se ne privede kraju, a glavni krivac je uvijek manjak discipline, prenose agencije.
Formula je prilično jednostavna – imajte stav, naporno radite, budite uporni. Dođite rano i ostanite do kasno, ako je potrebno. Jer u poslu je kao na autoputu – rijetko kada je bez gužve, a nekoliko ljudi stalno pokušava da vas prestigne.
Zato je važna dosljednost, a najlakše smjernice kako to i biti su:
1. Obavite ono što mora biti obavljeno
2. Kada treba da bude obavljeno
3. Najbolje što može biti obavljeno i
4. Činite tako čitavo vrijeme
Dobre namjere nisu dovoljne
Ljudi imaju dobre namjere kada sebi postave cilj da učine i ostvare nešto ali onda propuste vremenski rok da ga ostvare. Odjednom je mnogo lakše propustiti taj rok ili neku priliku opet i opet. Disciplina je ono što svaki preduzetnik i dobar šef mora da ima.
Disciplinujte svoj tim
Još jedan težak posao koji morate da obavite vi, je sprovođenje discipline na vaš tim. Kao šef shvatate da nije dovoljno samo učiti vaše zaposlene kako da obavljaju posao već im morate pružiti motivaciju koja će ih gurati naprijed. A najvažniji dio toga je modeliranje samo-discipline kod sebe.
Disciplina je most između misli i dostignuća
Jim Rohn opisuje ovu dragocjenu osobinu: “To je most između misli i postignuća…lijepak koji povezuje inspiraciju sa dostignućem…magija koja pretvara finansijsku potrebu u stvaranje nadahnuto umjetničkim djelom”.