BANJALUKA – Digitalizacija u bankarstvu je nužna u svakodnevnom poslovanju, a potreba za korištenjem digitalnih kanala za poslovanje sa Bankom je sada veća nego ikada prije.
Sberbank a.d.Banja Luka prati savremene trendove u bankarstvu, sa prioritetom praćenja tehnološkog razvoja i kontinuiranim radom na modernizaciji i unapređenju poslovanja
Putem digitalizovanih kanala u našim Samouslužnim zonama, klijentima želimo omogućiti lakše i jednostavnije korišćenje naših usluga u svakom trenutku, na svakom mjestu, i bez dodatnih troškova 24 časa dnevno.
Samouslužne zone su postavljene u poslovnicama Banke ili na izdvojenim lokacijama, te osim bankomata i uređaja za polog gotovine, raspolažu i sa Digitalnim šalterom.
Digitalni šalter (DTM – Digital Teller Machine) je samouslužni uređaj koji omogućava klijentima automatizovano izdavanje standardizovanih potvrda i izvoda, plaćanje računa, i obavljanje bezgotovinskih transakcija. Velika prednost ovog uređaja su povoljnije naknade i do pet puta, u odnosu na tradicionalni šalter.
„Veliki broj klijenata ima potrebu za efikasnom i brzom uslugom a moderan i ubrzan način života, kao i tehnološki razvoj, izuzetno utiču na razvoj bankarskog poslovanja. Shodno tome, Sberbank a.d. Banja Luka kontinuirano radi na unapređenju usluga prema klijentima. Sigurni smo da su klijenti uvidjeli prednosti korištenja digitalnih kanala, te da su prepoznali benefite kao što su ušteda vremena i novca kao i brzina obavljanja usluge. Da bismo zadovoljili potrebe i očekivanja naših klijenata, i dalje ćemo raditi na unapređenju digitalnih usluga, kako bi klijentima olakšali svakodnevicu i pripremili se za izazove koji nas čekaju u budućnosti“, saopšteno je iz Sberbank Banja Luka.
Više informacija o proizvodima i uslugama, svi zainteresovani mogu dobiti na besplatan broj kontakt centra 0800 59 999, lično u poslovnicama Sberbank Banja Luka kao i putem internet stranice banke www.sberbankbl.ba.
PR