ZAGREB – Štampani mediji nekad su na svojim internet portalima objavljivali gotovo isti sadržaj kao i u svojim novinama. Danas digitalne platforme imaju vlastite forme te originalne načine prenošenja informacija i pričanja priča koji se bitno razlikuju od stvaranja sadržaja za tradicionalne medije.
Digitalni mediji, kao sredstvo informisanja i edukacije, počeli su pažljivo balansirati produkciju vlastitog sadržaja poput analiza i kolumni te brzih vijesti koje čitaoci očekuju na portalu. Ali, novinari i urednici i dalje se nalaze pred izazovom na koji način u velikoj dnevnoj produkciji istaći kvalitetne teme i podići njihovu čitanost, a s druge strane, i dalje biti prvi koji će objaviti vijest.
Više nije isto niti uređivanje naslovnica internet portala koje su se nekad uređivale tek nekoliko puta dnevno. Danas korisnik očekuje nove informacije na naslovnici svaki put kad posjeti portal. Stoga ne čudi što trendovi pokazuju značajan porast produkcije članaka, s nekadašnjih desetak na nekoliko stotina tekstova dnevno.
Uz sve veću produkciju sadržaja, vidljiv je i porast konzumacije te zadržavanja na portalima. U posljednjih deset godina, pokazalo je istraživanje Gemiusa, vrijeme zadržavanja na digitalnim platformama poraslo je za čak 50 do 100 posto na mjesečnom nivou.
Na panelu “New world order: Kako proizvoditi sadržaj za digitalno doba“ Weekend Media Festival okupiće predstavnike ključnih medija kako bi pojasnili koje su to specifičnosti proizvodnje i distribucije sadržaja u digitalu.
Najveći regionalni komunikacijski festival ove se godine održava od 20. do 23. septembra, kao i uvijek u bivšoj tvornici duhana u Rovinju, a partneri festivala ove su godine Francuska i Njemačka. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji predstaviće najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac. PR