SARAJEVO, Ukupan desezonirani promet trgovine na malo u BiH u februaru, posmatran u tekućim cijenama, ostvario je rast od 2,7 odsto u odnosu na januar.
Rast prometa od 4,9 odsto ostvaren je u trgovini neprehrambenim proizvodima, dok je pad prometa od 0,9 odsto ostvaren u trgovini prehrambenim proizvodima hranom, pićem i duvanskim proizvodima.
Prema podacima Agencije za statistiku BiH, ukupan desezonirani promet trgovine na malo u februaru, posmatran u stalnim cijenama, zabilježio je rast od 2,1 odsto u odnosu na prethodni mjesec.
Rast prometa od 2,2 odsto ostvaren je u trgovini neprehrambenim proizvodima, dok je u trgovini prehrambenim proizvodima zabilježen pad od jedan odsto.
Indeks prometa trgovine na malo u BiH u drugom mjesecu, u odnosu na baznu 2010. godinu, ostvario je nominalni rast od 37,8 odsto, dok je realni indeks veći za 38,7 odsto.
Ukupan promet trgovine na malo u BiH, posmatran u tekućim cijenama u februaru ove, u odnosu na isti mjesec prošle godine, ostvario je rast od 4,6 odsto.
Promet prehrambenim proizvodima ostvario je rast od 2,5 odsto, dok je promet neprehrambenim proizvodima ostvario pad u iznosu od 1,2 odsto u odnosu na februar 2016. godine.
Posmatrano u stalnim cijenama, ukupan promet trgovine na malo ostvario je rast od 3,4 odsto u odnosu na februar lani.
Promet neprehrambenim proizvodima ostvario je rast od 2,2 odsto, dok je promet neprehrambenim proizvodima ostao na istom nivou u odnosu na februar 2016. godine.
U odnosu na baznu 2010. godinu, realni indeks prometa prehrambenim proizvodima zabilježio je rast od 15,8 odsto, neprehrambenim proizvodima od 66,5 odsto, a promet trgovine na malo motornim gorivima ostvario je rast od 30,2 odsto. Srna