BANJALUKA, Deseta, jubilarna ali i poslednja regionalna, edukativna konferencija o odnosima s javnošću Proactive u organizaciji agencije Prime Communications održaće se na Kozari od 16. do 18. oktobra.
Kako je saopšteno, program konferencije fokus stavlja na ključne izazove s kojima se profesija odnosa s javnošću u doba dinamičnih komunikacija u regionu susreće, na pitanja etike, mjerenja i vrijednosti i sadržaja u odnosima s javnošću.
„Proteklih deset godina, Proactive je radio PR za PR u regionu i uspio da uveže najveće stručnjake iz profesije i da inspiriše mnoge događaje kojim je poslužio za uzor u organizacionom i programskom smislu. Perspektiva odnosa s javnošću je u jačanju upravo onih vrijednosti kojim smo se bavili svih ovih godina: sadržaj, etika, praćenje trendova u komunikaciji i uvođenje novih načina komunikacije kad je to potrebno i, ono po čemu je Proactive postao najprepoznatljiviji, umrežavanju i povezivanju PR profesionalaca. Zaokružujemo priču koja je dala vjetar u leđa PR profesiji, posebno u Bosni i Hercegovini, otvarala vidike, obrazovala nas i bila podrška postavljanju PR-a na pripadajuće mjesto u upravljačkim strukturama. Nije bio lak ni isplativ posao ali je vrijedilo“, rekao je Dragan Močević, autor Proactive konferencije i vlasnik i osnivač agencije Prime Communications.
Predavačku ekipu i ove godine čine najistaknutiji praktičari u regiji: Drenislav Žekić, Dragana Đermanović, Peđa Ašanin Gole, Ksenija Renko, Miloš Čirič, Brane Gruban, Robert Čoban, Dragan Varagić, Vojislav Žanetić i Vladimir Vulić.
Osim standardnih formata – predavanja i Proactive World cafea koji će biti posvećen temama poput mjerenja u PR-u, društveno odgovornog poslovanja, značaja sadržaja u online komunikaciji i ličnog razvoja, i ove godine Proactive priprema i druge sadržaje za učenike i predavače.
Prvi Proactive održan je 2005. godine s ciljem promocije odnosa s javnošću, jačanja statusa ove strateške funkcije unutar organizacija i kompanija, razmjene iskustava i uspostavljanja i jačanja regionalne saradnje u oblasti PR-a. Tokom proteklih 10 godina, pomjerio je granice u izučavanju i primjeni novih i inovativnih komunikacijskih strategija, kanala, alata i trendova i okupljao i povezao veliki broj PR praktičara iz organizacija, institucija i kompanija. Ovogodišnji Proactive zaokružiće ovu konferencijsku priču već najavljenim učešćem velikog broja stručnjaka za odnose s javnošću iz različitih sfera poslovanja i djelovanja.
Informacije o konferenciji i aktuelnosti u vezi s pripremama možete pratiti na web stranici http://proactive.ba/latn/, Twitter profilu: https://twitter.com/proaktivno i Facebook stranici https://www.facebook.com/PRoaktivno. Zvanični hashtag konferencije je #ProactiveX.