BEOGRAD, Vodeća srpska kompanija u oblasti maloprodaje Delta Maxi otkupila je preostali dio kapitala od 15 odsto i tako postala 100 odsto vlasnik bugarske kompanije Piccadilly.
„Delta Maxi Grupa je dodatnom investicijom potvrdila dugoročan angažman prema kompaniji Piccadilly i nastupu na bugarskom tržištu. I u doba krize mi na ovaj način utičemo na razvoj trgovine u Bugarskoj. U narednom periodu očekuje nas dalja investicija u razvoj objekata i poboljšanje kvaliteta usluge, kako bi učvrstili poziciju Piccadilly-ja kao najboljeg mjesta za kupovinu u Bugarskoj“ izjavio je Dragan Filipović, generalni direktor Delta Maxi Grupe.
„Ova investicija nam daje mogućnost da fokusiramo konkurentske prednosti Piccadilly-ja u vidu razvoja novih brendova i daljeg ekspanzivnog širenja na bugarskom tržištu. Naša strategija je usmjerena prema maksimizaciji zadovoljstva potrošača i modernizaciji maloprodajnog sektora u Bugarskoj. Iako smo zadovoljni trenutnim rezultatima poslovanja kompanije Piccadilly-ja vrlo aktivno radimo na ambicijoznom planu da postanemo lider na ovom konkurentskom tržištu“ izjavio je Aleksandar Čamparević, direktor Piccadilly-ja.
Delta Maxi Grupa, članica Delta Holdinga, kupila je 2007. godine 85 odsto kapitala kompanije Piccadilly. Ugovorom je bila predviđena kupovina ostalog djela od 15 odsto trgovinskog lanca u naredne dvije godine. Dosadašnja investicija Delta Maxija u Piccadilly-ju iznosi više od 70 miliona evra, a planira se ulaganje dodatnih 150 miliona evra.
Promet Piccadilly-ja porastao je za 36 odsto u prvih šest mjeseci 2009. godine u odnosu na isti period 2008. godine, dok je broj potrošača porastao za 43 odsto.
O Piccadilly – ju:
Piccadilly je bugarski maloprodajni lanac sa 15-godišnjom tradicijom. Svi supermarketi su izgrađeni prema svjetskim tendovima u opremanju i tehnologiji posluživanja. Trenutno Piccadilly zauzima 15 odsto bugarskog maloprodajnog tržista (supermarketa i hipermarketa). Lanac ima 20 supermarketa sa prosječnom površinom od oko 4.000 kvadratnih metara koji se nalaze u deset gradova: Sofiji, Burgasu, Varni, Velikom Trnovu, Loveču, Staroj Zagori, Vidinu, Samokovu, Plovdivu i Jambolu, dok se tri objekta tipa corner shop pod brandom Piccadilly Express nalaze u Sofiji. Strategija razvoja lanca obuhvata izgradnju 20 novih supermarketa (od 2.000 do 4.000 kvadratnih metara) u gradovima sa više od 40 – 50.000 stanovnika, 50 radnji tipa corner shop (300 – 400 kvadratnih metara) pod nazivom Piccadilly Express, kao i hipermarkete “Piccadilly Ekstra” sa prodajnim prostorom od oko 12.000 kvadratnih metara. Prednosti koje Piccadilly nudi svojim kupcima su komforni ambijent, bogat asortiman, odlična usluga, dodatne pogodnosti, sopstveni program lojalnosti, stalno investiranje i ulaganje u savremene tehnologije.