BEOGRAD, Na spekulacije kakve su realne šanse da se Miroslav Mišković, vlasnik kompanije „Delta“ vrati, odnosno ponovo preuzme maloprodajni lanac „Maksi“, u belgijskoj kompaniji „Delez“ za „Novosti“ kažu:
– „Delez“ Srbija nema praksu da komentariše najave dolaska potencijalnih konkurenata. Uzimajući u obzir stukturu domaćeg tržišta u kome dominira tradicionalna trgovina, kao i procenat u kome moderni trgovinski lanci učestvuju u tržištima razvijenih zemalja, jasno je da u Srbiji postoji veliki prostor za nove „igrače“. Zalažemo se za otvoreno tržište i transparentnu tržišnu utakmicu, a zdrava konkurencija bi, prije svega, potrošačima donijela brojne benefite.
Kako ističu, „Delez“ u Srbiji se kroz svoje maloprodajne formate i privatne robne marke osnažuje kako bi prije svega zadovoljili potrebe potrošača. Srbija, napominju, ostaje strateško tržište za „Delez“. Novosti