SARAJEVO, Kompanija BH Telecom danas je predstavila projekte koje je radila u tekućoj godini, ali i planove za naredni period.
Prilika za to bio je 5. Septembar koji ova kompanija obilježava kao Dan BH Telecoma već 11 godina. Mirsad Zaimović, generalni direktor BH Telecoma kazao je da je ovaj datum značajan jer predstavlja godišnjicu od telekomunikacijske deblokade BiH.
Ističe da je namjera menadžemta ove kompanije u prošloj godini bila stabilizacija rezultata na bazi upravljanja troškovima i uspješno je provedena sa smanjenjem troškova u iznosu od oko 30 miliona KM.
Plan za 2016. godinu se zasnivao na stabilizaciji prihoda i prihodi su isti kao i u 2015. godini. Dobit BH Telecoma ostvarena u periodu prvih šest mjeseci 2016. godine iznosi 36,3 miliona KM i manja je za 7 miliona u odnosu na isti period prošle godine zbog knjiženja troškova održavanja koji su u prošloj godini knjiženi u drugom dijelu godine, ističu iz menadžmenta.
Zaimović ističe, da iako je prisutan trend pada na telekomunikacijskom tržištu zbog korištenja besplatnih usluga, BH Telecom je korisnicima ponudio novi set usluga kojima se kompenzira pad tradicionalnih usluga te je u nekim mrežama povećan broj korisnika i na bazi toga zadržan nivo prihoda.
„Što se tiče planova za 2016. godinu važno je napomenuti da BH Telecom planira novi koncept integrisane ponude usluga za poslovne korisnike i to: IPITV bazirana integrisana ponuda za Hotele i integrisana ponuda za male i srednje kompanije. Očekuju se i novi proizvodi u segmentu M2M usluga: Siguran dom, Nadzor vozila te drugi projekti koje realizuju s poslovnim partnerima“, najavio je Zaimović.
Iz menadženta ove kompanije ističu da će ponuda postpaid paketa svakako bit fleksibilnija u domenu asembliranih paketa gdje korisnik bira kombinaciju sadržaja paketa i telefona iz ponude.
Kako kažu temeljan vrijednost kompanije je ulaganje u bh. društva i društvena odgovornost. Elvedin Kanafija, direktor Direkcije za prodaju i promociju kazao je da je BH Telecom u 2015. godini potpisao ugovore sa 714 partnera i izdvojio oko 4,5 miliona KM za oblast sporta, kulture, nauke i humanitarnog rada.
„Ove godine do augusta je izdvojeno 4 miliona KM kroz ugovore sa 642 partnera i sigurno dokazuje korporativno opredjeljenje za ulaganje u društvo te svrstava BH Telecom u najboljeg partnera sportskih reprezentacija, najvažnijih kulturnih događaja i najugroženijih segmenata društva“, rekao je Kanafija.
Uzimajući u obzir navedene činjenice BH Telecom odlučio je napraviti novi korporativni spot baziran na promociji društveno odgovorne uloge. Nezavisne novine