NJUOJRK – Potrošnja e-trgovine na Crni petak skočila je 7,5 odsto u odnosu na godinu ranije, dosegnuvši rekordnih 9,8 milijardi dolara u SAD-u, prema izvještaju Adobe Analyticsa, što je daljnji pokazatelj da potrošači koji vode računa o cijeni žele trošiti na najbolje ponude i traže one ponude online.
“Vidjeli smo da se tokom prošle godine pojavio vrlo strateški potrošač koji stvarno pokušava iskoristiti ove dane kako bi maksimalno iskoristio popuste”, rekao je Vivek Pandya, vodeći analitičar u Adobe Digital Insights.
Nagli skok potrošnje od Crnog petka odražava potrošača koji je spremniji trošiti nego 2022., kada su cijene goriva i hrane bile bolno visoke, prenio je SEEbiz.
Pandya je primijetio da su impulzivne kupovine mogle igrati ulogu u rastu Crnog petka budući da je 5,3 milijarde dolara online prodaje došlo od kupovine putem mobitela.
Napomenuo je da su utjecajne osobe i oglašavanje na društvenim mrežama potrošačima olakšali ugodnu potrošnju na svojim mobilnim uređajima.
Ipak, kupci su osjetljivi na cijene i upravljaju strožim budžetima zbog prošlogodišnje rekordne inflacije i kamatnih stopa. Prema anketi Adobea, 79 miliona dolara prodaje došlo je od potrošača koji su odabrali fleksibilnu metodu plaćanja “Kupi sada, plati kasnije” kako bi povećali svoje novčanike, što je 47 posto više u odnosu na prošlu godinu.
Najprodavanije kategorije Crnog petka, pokazao je izvještaj Adobea, bile su elektronika poput pametnih satova i televizora, uz igračke i igrice.
U međuvremenu, alati za popravak u kući imali su slabije rezultate. Pandya je rekao da su najbolji prodavači u izravnoj korelaciji s proizvodima koji imaju najbolje popuste.biznisinfo