ATLANTA, Najveći svjetski proizvođač bezalkoholnih pića kompanija “Coca-Cola” saopštila je da je u četvrtom tromesečju 2009. godine ostvarila rast profita od 55 odsto zahvaljujući, prije svega, povećanju prodaje na tržištima u naglom razvoju, uključujući Kinu i Indiju.
U saopštenju “Coca-Cole” navodi se da je u posljednjem tromjesečju lani ostvaren neto profit od 1,54 milijarde dolara, ili 66 centi po akciji, prema 995 miliona dolara, ili 43 centa po akciji iz istog perioda 2008, što je u skladu sa očekivanjima analitičara.
Obim prodaje u Kini porastao je 29 odsto, a u Indiji 20 procenata, što je doprinijelo povećanju prodaje na globalnom nivou od pet odsto i neutralisanju pada obima prodaje u Sjevernoj Americi.
U posljednjem kvartalu lani prihodi “Coca-Cole” porasli su 5,4 odsto na godišnjem nivou, na 7,51 milijardu dolara, navodi se u saopštenju. Analitičari su očekivali iznos od 7,26 milijardi dolara.