Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Skandal: Bivši načelnik Dubice prodavao ERS-u ukradenu struju

    11. Decembra 2025. — 11:59

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Nakon pisanja CAPITALA Dodik traži povlačenje suludog zakona

    25. Decembra 2025. — 20:55

    Vraćene registarske tablice uništava kako ko hoće

    25. Decembra 2025. — 15:51

    Od sljedeće godine ni na krmokolj bez doprinosa

    25. Decembra 2025. — 12:18

    Tužilaštvo dvije i po godine istražuje sumnjive nabavke OC „Jahorina“  

    25. Decembra 2025. — 11:55
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Rusi pregovaraju sa mađarskim MOL-om o prodaji NIS-a

    25. Decembra 2025. — 15:29

    Kako bi američki gas stizao u BiH i Banjaluku: Ovo su detalji

    25. Decembra 2025. — 13:39

    OFAK produžio rok NIS-u

    25. Decembra 2025. — 07:41

    RiTE Gacko ide u trodnevni zastoj

    24. Decembra 2025. — 16:00

    ERS dokapitalizovao RiTE „Ugljevik“ zbog duga prema Slovencima

    24. Decembra 2025. — 12:42

    BiH dobija nove novčanice

    24. Decembra 2025. — 09:56

    Vlada uvodi novi parafiskalni namet privrednicima

    22. Decembra 2025. — 13:21

    Prosječna novembarska plata 1.563 KM

    22. Decembra 2025. — 12:01

    Na Banjalučkoj berzi promet veći od miliona maraka

    16. Decembra 2025. — 16:30

    Vlada se na berzi zadužila 66 miliona KM, iduće sedmice planira još 20

    15. Decembra 2025. — 15:16

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Pojeftinilo gorivo u Republici Srpskoj

    15. Decembra 2025. — 14:23

    Prosječna plata ne pokriva ni pola potrošačke korpe

    15. Decembra 2025. — 12:11

    Hoće li kafa pojeftiniti

    10. Decembra 2025. — 10:05

    Srdić: Građani nasjeli na marketinške trikove trgovaca

    6. Decembra 2025. — 14:31

    Znate li koji je grad najskuplji turistički centar na svijetu

    20. Decembra 2025. — 16:44

    Ryanair širi mrežu u Hrvatskoj, smanjuje letove u regionu

    18. Decembra 2025. — 11:53

    Koliko turističkih vaučera je iskorišteno u Republici Srpskoj, kad nas očekuju novi

    15. Decembra 2025. — 08:58

    Šulić: Očekuje se rekordna zimska sezona

    12. Decembra 2025. — 08:36

    Rusi pregovaraju sa mađarskim MOL-om o prodaji NIS-a

    25. Decembra 2025. — 15:29

    Kako bi američki gas stizao u BiH i Banjaluku: Ovo su detalji

    25. Decembra 2025. — 13:39

    OFAK produžio rok NIS-u

    25. Decembra 2025. — 07:41

    RiTE Gacko ide u trodnevni zastoj

    24. Decembra 2025. — 16:00
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Singapur i dalje ima najmoćniji pasoš

    24. Decembra 2025. — 10:45

    U Estoniji će robot određivati poreske dugove

    22. Decembra 2025. — 12:40

    Hoće li Mercator ostati bez svog čuvenog logotipa?

    22. Decembra 2025. — 09:35

    Na 50 metara ispod morskog dna niče megatunel s kružnim tokovima

    21. Decembra 2025. — 16:10

    Dolar u padu: Očekuje ga najgora godina od 2017.

    25. Decembra 2025. — 09:45

    Zašto cijene bakra rastu?

    25. Decembra 2025. — 08:59

    Američka ekonomija porasla najjače u dvije godine

    24. Decembra 2025. — 11:27

    “Gasprom” smanjuje investicije za 5,6 milijardi evra

    24. Decembra 2025. — 09:04
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Cilj – što više domaćih kvalitetnih, brendiranih proizvoda

Cilj – što više domaćih kvalitetnih, brendiranih proizvoda

capital.bacapital.ba26. Marta 2015. — 13:16Nema komentara3 minute čitanja

konferencijaBANJALUKA, Ministar trgovine i turizma Republike Srpske Predrag Gluhaković izjavio je danas da je cilj dokumenta “Politika brendiranja u Srpskoj” stvaranje što više domaćih kvalitetnih, brendiranih proizvoda, i obezbjeđivanje njihovog većeg učešća na tržištu.

“Cilj je i da se kod potrošača stvori percepcija da su proizvodi koji su kod nas proizvedeni kvalitetni. Nije samo brendiranje kada proizvođač kaže da ima novi proizvod, već je tu i potrošač koji treba da kaže kakav je proizvod”, rekao je Gluhaković novinarima tokom konferencije o temi “Marketing u trgovini, brendiranje proizvoda i usluga”, na kojoj je predstavljen dokument “Politika brendiranja”.

On je istakao i potrebu da se animira što više proizvođača iz Srpske da bi, zajedno sa trgovačkim lancima obezbijedili prisutnost svojih proizvoda u njima više od 50 odsto.

Gluhaković je dodao da je politika brendiranja važan segment, i da je cilj ovog ministarstva da radi sa kvalitetnim proizvođačima, da bi njihovi proizvodi postali još kvalitetniji, i da bi bili što više prisutni i na tržištima Srpske i EU.

“Siguran sam da se ovim što čini Vlada Srpske sa politikom brendiranja otvaraju šire mogućnosti, i trudimo se da sa institucijama koje imaju veze sa ovom temom pomognemo svima da bude što više takvih proizvoda, da ne bismo morali uvoziti ono što ovdje možemo kvalitetno proizvesti”, naveo je Gluhaković.

On je naglasio da u Srpskoj ima i kvalitetnih i brendiranih proizvoda kao što su sir trapist, Banja “Vrućica”, kao i proizvodi “Vitaminke”, “Vitinke”, “Banjalučke pivare”.

Direktor banjalučke “Vitaminke” Žarko Mikić rekao je da su proizvodi ovog preduzeća vrhunskog kvaliteta, zahvaljujući činjenici da je “Vitaminka” dugo prisutna na domaćem tržištu, koristi veoma kvalitetnu sirovinu i ima kvalitetne kadrove.

“Želimo da naši proizvodi imaju karakteristike ovih područja, na primjer proizvodi od šljive i drugog voća, uzimajući u obzir da je Potkozarje vrlo važna destinacija za proizvodnju voća”, naveo je Mikić.

On je naglasio da se mora voditi računa da postoje i domaće sorte, dodajući da nije dobro kada se na ovom području imaju sorte nazvane po stranim gradovima i regijama, a pokušava se napraviti domaći proizvod koji se želi brendirati.

Direktor firme “Agreks” iz Donjeg Žabara Predrag Miličić rekao je da su glavni proizvodi ove firme svježa konzumna jaja, osamnaestonedjeljna koka nosilja, jednodnevno žensko pile i sve vrste stočne hrane.

On je naglasio da su proizvodi ove firme prisutni na tržištu zemalja CEFTA.

Miličić je podsjetio da je 2005. godine urađena prva brend kampanja za proizvode, i da je na regionalnom tržištu ova firma prepoznatljiva pod zaštićenim znakom “Naj”.

“Na vrijeme smo shvatili šta znači pozicioniranje u odnosu na ostale ponuđače na tržištu, da bi kod našeg kupca to bilo prepoznatljivo. Stvorili smo i tehničko-tehnološke pretpostavke za proizvodnju proizvoda u najoptimalnijim uslovima”, istakao je Miličić. Srna

politika brendiranja predrag gluhakovic predrag milicic zarko mikic
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakUsvojena uredba o preduzetničkim djelatnostima
Sljedeći članak Vlada Srbije usvojila Strategiju o razvoju malih i srednjih preduzeća

Povezani članci

NOVOSTI 01 minuta čitanja

Usvojeno poskupljenje vode u Banjaluci: Ovo su nove cijene

NAJAVE DOGAĐAJA 02 minute čitanja

Najava događaja za petak, 26. decembar 2025. godine

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Nakon pisanja CAPITALA Dodik traži povlačenje suludog zakona

25. Decembra 2025. — 20:5532 minute čitanja

Milorad Dodik zatražio je od vršioca dužnosti predsjednika Republike Srpske Ane Trišić Babić da ne potpisuje ukaz o proglašenju Zakona

Vraćene registarske tablice uništava kako ko hoće

25. Decembra 2025. — 15:51

Od sljedeće godine ni na krmokolj bez doprinosa

25. Decembra 2025. — 12:18

Tužilaštvo dvije i po godine istražuje sumnjive nabavke OC „Jahorina“  

25. Decembra 2025. — 11:55

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.