BEOGRAD, Potrošači u Beogradu, ali uskoro i u drugim gradovima Srbije, moći će da pazare u lancu prodavnica “H&M”, po istim cijenama kao i ostali Evropljani.
Poznati modni brend među posljednjima je stigao na tržište Srbije jer su trgovci konačno ispunili sve uslove, prevashodno kada su lokacija i veličina prodavnice u pitanju.
Ovo, za “Novosti”, pred otvaranje prve radnje u Srbiji u četvrtak, kaže Klaudija Osfald, glavni menadžer kompanije za Srbiju.
* Kvalitetna roba koja se nudi po povoljnim cijenama zaštitni je znak “H&M”. Da li će naši potrošači moći da očekuju isti tretman kao i oni u zapadnoj Evropi?
– Da. Imamo skoro identične cijene u svim zemljama svijeta. Razlike, koje će se i u Srbiji veoma malo osjetiti, zavise prevashodno od cijena transporta robe, kao i od toga koliko plaćamo teksas i ostali tekstil.
* Na dolazak vašeg brenda čeka se već više od pet godina, a radite već u 50 zemalja svijeta?
– Sada smo našli najbolju lokaciju. Uvijek se rukovodimo time da idemo do potrošača, a ne da oni moraju da dolaze kod nas. Prva prodavnica u Srbiji ima skoro 2.000 kvadrata i zadovoljava naše uslove. Ove godine ćemo otvoriti i predstavništva u Čileu, Litvaniji, Estoniji i Indoneziji.
* Da li planirate da proširite poslovanje u Srbiji? Koliko će još radnji biti otvoreno?
– U planu je i otvaranje prodavnice u tržnom centru “Stadion”, i to 12. septembra. Razmišljamo i o drugim gradovima Srbije, ali tek nakon što vidimo kako će se posao razvijati. Zasad smo zaposlili 130 ljudi, a radnici su nam stalno potrebni, jer je ovo firma u kojoj može brzo da se napreduje, pa i do menadžerskih pozicija.
* Kada će potrošači moći da očekuju prva velika sniženja, po kojima ste najpoznatiji?
– Trudimo se da budemo najkonkurentniji na tržištu cijele godine, a ne samo dva puta godišnje. Hoćemo da omogućimo visoki kvalitet do pristupačnim uslovima, što će se vidjeti već sada, u našoj jesenjoj kolekciji.
Uspješni kod susjeda
* Prije dvije godine ste otvorili prvu prodavnicu u Hrvatskoj?
– U Hrvatskoj smo od 2011. godine otvorili 13 prodavnica. Nadamo se da će potražnja u Srbiji biti bar upola slična kao tamo. Zainteresovani smo za osvajanje novih tržišta u regionu, gdje god ima naših potrošača. Novosti