PEKING, Kineska društvena mreža Weibo je na inicijalnoj javnoj ponudi akcija u SAD prodala manje akcija od očekivanog, a njihova cijena je takođe bila ispod projektovane.
Prema podacima portala Dau Džons njuzvajers, Weibo, koji se češto opisuje kao kineska verzija Tvitera, prodao je 16,8 miliona akcija na američkoj berzi, dok je cijena svake akcije bila 17 dolara, što je niže u odnosu na prethodno planiranu cijenu od 19 dolara, prenio je Frans pres.
To znači da je kineska kompanija putem IPO prikupila 285,6 miliona dolara, što je znatno ispod planirane zarade od 340 miliona dolara i zacrtane prodaje od 20 miliona akcija.
Takvi rezultati ukazuju na oprezan stav investitora nakon što je tehnološki indeks Nasdak pao na najniži nivo za posljednje tri nedjelje.
Kompanija Weibo je u martu vrijednost IPO u SAD procijenila na čak 500 miliona dolara. Tanjug