NJUJORK, Prema studiji “Twiplomacy 2013”, koju je uradila firma “Burson-Marsteller”, Evropski institut za nuklearna istraživanja CERN proglašen je najefikansijim u komunikaciji putem Tvitera, od 101 najuticajnije međunarodne neprofitne organizacije koje komuniciraju na taj način.
Mada je CERN prema boju sljedbenika na toj društvenoj mreži – više od 870.000, zauzeo osmo mjesto, njihove objave su stalno imale najveći broj retvitova, što im je donijelo titulu, prenosi portal “SEEbiz”.
Osim na Tviteru, CERN populariše nauku i komunicira sa zainteresovanom javnošću i putem ostalih društvenih mreža – Fejsbuka, LinkedIna i Gugl plusa, gdje objavljuje svoja dostignuća, vijesti i oglase za nova radna mjesta.
CERN aktivno komunicira i putem Gugl Hengauts-a, gdje studenti mogu direktno da razgovaraju s njihovim inženjerima i naučnicima, prenose agencije.