SARAJEVO, Kompanija “Centrotrans evrolajnz” namjerava da se opet uključi u javni gradski prevoz putnika u Sarajevu, ne samo autobusima u ravničarskom gradskom području već i minibusevima u padinskim dijelovima, iako se tome Gradski saobraćajni javni prevoz /GRAS/ više puta usprotivio.
Iz “Centrotransa” su najavili da će prethodno sačekati kraj januara, odnosno ishod svojih kontakata sa kantonalnom Vladom, a onda će, prema najavama menadžmenta, ponuditi kvalitetan i siguran gradski prevoz, prenose federalni mediji.
Datum kad će se to desiti nije preciziran na današnjoj godišnjoj konferenciji za novinare ove kompanije, na kojoj su se članovi menadžmenta osvrnuli i na stanje u javnom prevozu na području Kantona Sarajevo.
“Centrotrans” se već pokušavao uključiti u gradski prevoz putnika pored aktuelnog dugogodišnjeg prevoznika GRAS-a, nudeći građanima cijenu prevoznih karata od jedne KM, što je niže od GRAS-ove karte.
Od namjeravanog ponovnog izlaska svojih vozila na gradske ulice očekuje negativne reakcije konkurencije, kakvih je bilo i u prethodnim pokušajima, ali kako naglašava menadžment “Centrotransa”, zakonski i drugi akti koji omogućavaju poslovnu konkurenciju, otvaraju kompaniji prostor da ponudi svoje usluge u interesu građana.
Na konferenciji za novinare, GRAS je ocijenjen kao neophodni, osnovni segment, ali i kao subjekt koji mimo propisa ne dozvoljava konkurenciju. Srna