NJUJORK, Kada je Organizacija ujedinjenih nacija (UN) ustanovila Međunarodni dan mira, vjerovatno nije ovo imala na umu: Burger king je zatražio od “Mekdonaldsa” da udruže snage i lansiraju hamburger “mekvuper”.
Ovom reklamom objavljenom u Njujork tajmsu i Čikago tribjunu Burger king je pozvao svog najvećeg konkurenta da spoje svoje najpoznatije hamburgere, “big mek” i “vuper” i kreiraju “hibrid”.
“Mekvuper” bi 21. septembra, koji je UN 1981. ustanovio kao Međunarodni dan mira, nenasilja i obustave vatre, bio prodavan na novoj lokaciji u Atlanti, središnjoj tački između sjedišta dva najpoznatija američka lanca restorana brze hrane, prenosi agencija AP.
U komentaru objavljenom na svom fejsbuk nalogu, izvršni direktor “Mekdonaldsa” Stiv Isterbruk napisao je da je prijedlog inspirativan, ali i iskoristio priliku da “bocne” konkurentsku kompaniju.
“Hajde da priznamo da između nas postoji prijateljska poslovna konkurentnost, a ne sukobi i bol koji se povezuju sa pravim ratovima. Idući put, biće dovoljan običan telefonski poziv da se dogovorimo”, rekao je Isterbruk.
Predložena verzija spajanja “big meka” i “vupera” uključivala bi elemente iz oba hamburgera, a Burger king je poručio da je otvoren za prijedloge.
Sjedište Burger kinga je u Majamiju, a “Mekdonaldsa” u Oak bruku u Ilinoisu. Tanjug