SOFIJA, Bugarska će u martu pokrenuti tromjesečnu reklamnu kampanju kojom će se predstaviti kao dobra destinacija za investicije.
Kako je rekao izvršni direktor agencije InvestBulgaria Borislav Stefanov Bugarska je kupila reklamni prostor u Ekonomistu (The Economist), Fajnenšal tajmsu (Financial Times), Biznisviku (Businesweek) i Volstrit žornalu (The Wall Street Journal), uključujući onlajn verzije datih listova, kao i na dva televizijska kanala.
Štampane reklame fokusiraće se na prednosti Bugarske kao destinacije za ulaganje, sa akcentom na pojedinačne sektore, kao što su mašinska industrija, proizvodnja elektronike i hrana.
Seriju od 10 reklama treba da odobri oko 100 stručnjaka, među kojima su ekonomisti, poslovni ljudi i profesionalci iz oblasti marketinga. Reklame neće sadržati fotografije i neće spominjati pojedinačne kompanije, osim ako ne rade nešto veoma specifično za određenu industriju.
Pored reklamnih napora, InvestBulgaria i Fajnenšl tajms će, na temu Bugarske, organizovati niz debata – u Čikagu (19. februara), Njujorku (20. februara) i San Hoseu (26. februara).
Sve događaje finansira Operativni program za konkurentnost, jedan od programa pomoći Evropske Unije namijenjene jačanju regionalne konkurentnosti.
InvestBulgaria takođe planira slične događaje u Seulu, Hong Kongu i Tokiju u martu.
Najveći konkurenti Bugarske u privlačenju investicija reklamiranjem su Turska, Makedonija, Slovačka, Poljska, Srbija i Mađarska. Tanjug