BANJALUKA, Kompanija m:tel podsjeća korisnike da mogu da odaberu uslugu Moj račun koja omogućava jednostavnu provjeru svih računa putem interneta.
Kako se navodi u saopštenju, na ovaj način, uvid u potrošnju kao i ispis odlaznih poziva usluga fiksne i mobilne telefonije, kao i trenutno stanje potrošnje, biće uvijek dostupno korisniku, bez obzira gdje se nalazi. Dovoljno je putem m:tel web sajta pristupiti usluzi Moj račun, ukucati pristupne podatke i provjeriti sve što korisnika u tom trenutku interesuje.
Za uslugu Moj račun neophodno je podnijeti zahtjev na jednom od m:tel prodajnih mjesta.
Tom prilikom, korisnik dobija jedinstveni lični identifikacioni broj (LIB) putem kojeg može da pristupi usluzi Moj račun.
„Posjedovanje LIB-a omogućava korišćenje i drugih m:tel usluga, kao što su dopuna prepaid računa sa fiksnog telefona ili pristup personalizovanoj stranici Moj m:tel, putem koje je takođe moguć pristup računima, ali i uključenje, odnosno isključenje određenih besplatnih usluga iz m:tel ponude”, saopšteno je iz ove kompanije.
Više informacija na www.mtel.ba
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
vijest ce biti kada se ukine bilo kakva naplata na pozive unutar BiH..uzmite neku pretplatu, dajte nam kvalitetnu uslugu, i sjašite..to je vijest, ovo oko provjere računa je čista ke…
Siprage bb
78224