KOPAONIK, Kampanja pod nazivom “Zabava je na vrhu”, koju sprovodi Turistička organizacij Srbije, a ima za cilj privlačenje domaćih turista na planine, prema prvim procjenama dala je rezultate, jer je u planinskim centrima povećan broj domaćih gostiju.
Prema riječima predstavnice TOS-a Sandre Vlatković, na domaćim planinama je ove zime bilo puno snijega, iako je kraj februara snijeg još pada, pa se može očekivati dosta gostiju i u martu ukoliko vreme posluži.
“Na planinama pada snijeg, a padaju i cijene. Nadamo se da će to uticati da domaći gosti odluče da i u martu posjete neki od domaćih planinskih centara”, naglasila je Vlatković.
Ona je ocijenila da je kampanja “Zabava je na vrhu” dobro propraćena kako u standardnim medijima tako i preko onlajn medija, pa se i sve veći broj naših ljudi iz dijaspore odlučuje da posjeti neku od planina u Srbiji. Tanjug