NJUJORK, Britanski oglašivači su potrošili 36,35 dolara po korisniku mobilnog interneta u 2012. godini, što je rekord na svjetskom tržištu.
Kako prenosi sajt iMarketir, Norveška je na drugom mjestu sa 35,71 dolara po korisniku. SAD su na trećem mjestu sa 31,50 dolara, Danska četvrta sa 28,64 dolara, dok je u Japanu, koji je drugo po veličini svjetsko tržište mobilnog oglašavanja, ta cifra iznosila 26,23 dolara, što ga pozicionira na peto mjesto.
Kada je riječ o ukupnoj potrošnji na medijsko oglašavanje po osobi, Norveška je zauzela prvo mjesto sa 614,99 dolara, a potom slijede Australija 535,01 dolar, SAD 524,75, Švedska 431,19, Danska 427,17, Japan 370,95…
Sličan je odnos snaga kada je u pitanju potrošnja na targetiranje internet korisnika, pa je tako u Norveškoj na digitalno oglašavanje po internet korisniku dostiglo 250,21 dolar.
Velika Britanija je sa 187,96 dolara za digitalno oglašavanje po korisniku premašila SAD, gdje je ta suma dostigla 155,15 dolara. Tanjug