SARAJEVO, Šesta Branding konferencija, koja će biti održana 3. juna u Sarajevu, svojim je temama i predavačima i ove godine zaintrigirala stručnu javnost.
Izbor programa i predavača svake godine kreira se na osnovu istraživanja u koji je uključeno više od 200 eksperata iz oblasti tržišnih komunikacija iz cijele regije.
Na osnovu tih rezultata biraju se teme i primjeri iz prakse koji su relevantni i primjenjivi za naše tržište.
– Tržišna komunikacija je sve dinamičnija, a marketing interaktivniji. Upravo ti trendovi uticali su na naše kreiranje programa Branding konferencije 06. Željeli smo da program prati značajne promjene na tržištu i trendove na koje kompanije i brandovi u narednom periodu moraju obratiti pažnju – kazala je Vesna Beganović, direktorica agencije Via Media.
Veliko zanimanje izazvao je dolazak Thomasa Trautmanna, koji će govoriti o novoj grani advertisinga – neuromarketingu.
Ovaj vrhunski ekspert ima više od 25 godina iskustva u inženjeringu i marketing, a radio je za najveće svjetske kompanije.
Među predavačime je i direktor agencije Imago iz Hrvatske Damir Ciglar koji će govoriti o trendovima u dizajnu pakovanja proizvoda i šta je to što ne bi smjeli izostaviti na ambalažama.
Digitalno doba uveliko je izmijenilo navike kupaca. Potrošači više ne žele biti bombardovani reklamama, već potenciraju zanimljiv sadržaj i interakciju sa svojim brandom.
Profesorica sa Columbia Business School Sanja Partalo održaće predavanje o tome kako izgraditi brand u digitalnom dobu.
O zahtjevnosti potrošača, izazovima u komunikaciji govoriće direktorica LUNATBWA i regionalna direktorica TBWA CEE Adriatic Špela Oblak, kao i direktorica odjela za direktni nastup na tržištu Hrvatski Telecom Sanja Milinović.
Tu su i direktorica Studio Marketinga Minka Gazibara, zatim direktor operacija McCann Adriatic Vlatko Dimovski, te direktor korporativnih komunikacija za jugoistočnu Europu kompanije IKEA Igor Štefanec.
Svoje iskustvo će podijeliti i Milad Čerkić (Atlant BiH), Haris Memić (Simphony), Amina Karić (Authority Partners), Edin Mehić (Networks).
Prvi korak ka izgradnji strateških projekata brandiranja je svakako edukacija, a Branding konferencija se pokazala kao važan događaj za podršku, unapređenje i razvoj brandinga u našoj zemlji.
Stoga će Branding konferencija i ove godine biti ekskluzivno mjesto na kojem će vrhunski eksperti prenijeti svoja znanja i time zasigurno pomoći da domaće kompanije ojačaju svoje brendove. Fena