SARAJEVO, Sve je spremno za susret domaćih, regionalnih i svjetskih eksperata iz svijeta brandinga i marketinga. Branding konferencija ponovo će biti mjesto novih inspiracija.
U toku su last minute prijave za Branding konferenciju, koja će se održati u petak, 03. juna, u Sarajevu, u My Faceu, s početkom u 9:00 sati.
Organizatori su osigurali vrhunske predavače koji će prezentovati aktuelan i izuzetno zanimljiv program, ne samo za marketing eksperte, već i za poslovne ljude, ali i one koji bi to željeli postati.
Teme poput “Izgradnja brenda u digitalnom dobu”, “Think about the box”, “Kupi me za minut”, “Izazovi brandova i trendova”, “Šta se dešava u mozgu potrošača?”, “Kucamo na vrata 2050”… pomoći će učesnicima da usvoje nova znanja i primjene svjetske trendove u brandingu.
Predavači su vrhunski marketinški profesionalci, generalni menadžeri uglednih kompanija, community i brand menadžeri s velikim profesionalnim iskustvom poput Sanje Partalo (Columbia Business School), Thomasa Trautmanna (ekspert za neuromarketing), Vladimira Dimovskog (McCann Adriatic), Špele Levičnik Oblak (LUNA TBWA CEE Adriatic), Sanje Milinović (Hrvatski Telekom), Igora Štefanca (IKEA Hrvatska), Damira Ciglara (Imago), Amine Karić (Authority Partners), Minke Gazibare-Bajramović (SM Studio Marketing Legend), Milada Čerkića (Atlantbh Sarajevo), Harisa Memića (Symphony), Elme Pašić (GfK BH) i Edina Mehića (Kolektiv).
Za šest godina postojanja Branding konferencije, mnoge ugledne domaće i inostrane kompanije su dale svoj doprinos u organizaciji ovog događaja, a ove godine to su učinile Sberbank, Courtyard Marriott, HTC, Atlantic grupa i Media Publikum.
“Njihova podrška nam zaista mnogo znači i ponosni smo što zajedničkim snagama promovišemo istinske vrijednosti. Ovom prilikom zahvalili bismo se svim našim partnerima, koji su godinama uz nas i koji su dali veliki doprinos da se Branding konferencija etablira kao respektabilni regionalni branding događaj”, ističu organizatori Branding konferencije.
Treba istaći da su u toku last minute prijave. Tako će cijene kotizacije, za dan uoči održavanja konferencije (četvrtak, 2. juni), iznositi 350 KM ili 179 eura za prijave iz inostranstva. Klix