BANJALUKA, Ovogodišnji Play Media Day 02 će ugostiti Borisa Šuriju, techie psihologa koji predstavlja temu „Pažnja i ponašanje – dvije glavne valute marketinga“. Marketing, iz perspektive psihologa, svodi se na privlačenje pažnje kupaca, te usmjeravanje pažnje u potrošačka ponašanja.
Boris će govoriti o posljednjim uvidima iz psihologije pažnje i psihologije ponašanja, te će posjetiocima pokazati kako su ove elemente upotrijebili kroz Behave agenciju da klijentima pomognu u ostvarivanju njihovih ciljeva.
Boris Šurija je nagrađivani techie psiholog, koji istražuje odnos ljudi i tehnologije, a posebno ga interesuje kako tehnologija utiče na naše živote i koliko mijenja naše ponašanje. Osnovao je firmu za bihevioralnu analitiku u Londonu pod nazivom Behave, do sada je pomogao mnogim svjetskim korporacijama i startupima, a trenutno je Global Shaper Svjetskog ekonomskog foruma.
Play Media Day 02 održava se 19. maja na tvrđavi Kastel uz bogat konferencijski i muzički program.
Za sve institucije, kompanije i agencije, do 19. aprila je dostupna posebna ponuda kupovine kotizacija “3+1 GRATIS”, koja će pružiti mogućnost dolaska većeg broja zaposlenih. Kotizacije, kao i sve informacije o predavačima i programu možete pronaći na www.playmediaday.com. Ne propustite idealan spoj kvalitetne edukacije i odlične zabave!