MINHEN, Čini se da u BMW-u osim o budućnosti mogu početi razmišljati i o promjeni svog motoa ‘užitak u vožnji’. BMW je s istraživanjem za svoj novi automobilski koncept započeo početkom 2007. Razvojna ekipa raštrkala se u takozvane megagradove koji broje više od 10 miliona stanovnika – London, Los Angeles, Pariz, Barcelonu, Tokio, Ciudad de Mexico i Šangaj – s ciljem prikupljanja informacija o transportnim potrebama tamošnjih žitelja.
‘Intervjuisali smo klijente, razgovarali s gradonačelnicima i ljudima koji planiraju gradski razvoj, čak smo živjeli u domovima potencijalnih klijenata i s njima putovali njihovim dnevnim rutama’, kaže BMW-ov izvršni direktor Norbert Reithofer.
Građani L.A.-a pokazali su se zavisni o automobilima, dok su oni u Tokiju prema autiomobilima osjećali averziju. U Meksiku je akcenat stavljen na ekologiju. Gradski transport bi drastično trebalo da se promjeni u narednih četrdeset godina, kada se očekuje da će u megagradovima živjeti 70 odsto svjetskog stanovništva, tvrde u BMW-u.
Bavarci stoga razvijaju novi koncept vozila koji nazivaju Megacity, a koji će se osim arhitekturom od današnjih modela BMW-a razlikovati i dizajnom. Naglasak će biti stavljen na nultu emisiju ispusnih gasova. Prvi model, električni gradski automobil, vidjećemo već 2013, ali u BMW-u ne odbacuju mogućnost ugrađivanja malenog jednolitrenog benzinskog motora u svrhu produženja autonomije.
Megacity će odlikovati mala masa, zbog građe na osnovi aluminijske šasije i karoserije od ugljeničnih vlakana, i izuzetna održivost. U BMW-u tvrde da će zbog manje pokretnih djelova servisni intervali biti dugi, dok će jedina komponenta s predviđenim rokom trajanja biti baterija.