BIJELJINA, Zastupljenost i prodaja domaćih proizvoda na domaćem tržištu povećana je zahvaljujući direktnom dogovoru proizvođača i prodavaca, rekao je Srni portparol Privredne komore Republike Srpske Vladimir Blagojević.
On kaže da proizvođači treba da ispune određene uslove da bi ušli u prodajni asortiman velikih tržnih centara, naročito stranih, što je ranije bio problem.
“Organizovali smo niz sastanaka sa proizvođačima i prodavcima da bismo se dogovorili o načinu otklanjanja tih problema. Može se reći da je postignut izvjestan napredak, ali da na unapređenju te saradnje treba i dalje raditi“ rekao je Blagojević.
Privredna komora RS pokrenula je projekat pod nazivom “Naše je bolje“ koji traje već treću godinu i čiji je cilj da potrošačima ukaže na značaj kupovine domaćih proizvoda.
“Kod naših potrošača postoji mišljenje da su domaći proizvodi lošiji, pa nastojimo da ukažemo na to da su i naši proizvodi, ako ne bolji, onda bar jednako dobri kao i uvezeni“, kaže Blagojević.
On je dodao da su niz projekata i akcija, koje je organizovala Privredna komora RS, pokazali pozitivne rezultate i bar djelimično uticali na povećanje kupovine domaćih proizvoda, ali da je proizvođačima još potrebna kontinuirana podrška.
Govoreći o izvozu domaćih proizvoda, Blagojević je rekao da je, prema posljednjim podacima, izvoz smanjen, dok je uvoz stranih proizvoda povećan.
On je dodao da je u toku medijska kampanja projekta “Naše je bolje“ koja će trajati do 15. septembra i u kojoj je Privredna komora RS. Srna