BEOGRAD, Beogradska industrija piva (BIP) je u prvih pet mjeseci ove godine plasirala devet odsto više proizvoda nego u istom periodu 2012.
Rukovostvo preduzeća ocijenilo je na današnjoj konferenciji za novinare da je to pokazatelj da BIP-ovi proizvodi vraćaju povjerenje potrošača.
Predstavnicima medija, kojima je takođe omogućeno da obiđu pogone te kompanije, prenijeto je da je uspostavljena odlična saradnja sa distributerima, dok je udio BIP-a na tržištu piva u Srbiji četiri odsto, sa blagom tendencijom rasta.
U BIP-u, gdje su prevazilašli probleme nastale neuspješnom privatizacijom, ističu da su posebno ponosni što je njihova fabrika jedna od rijetkih koja ima potpuno zaokružen proizvodni proces i koja je zadržala tradicionalni “udžbenički” način proizvodnje piva.
BIP-ovo pivo se proizvodi po staroj, tradicionalnoj recepturi, a to znači da se svi proizvodni ciklusi maksimalno poštuju, dok se sirovine pažljivo biraju.
Generalni direktor BIP-a Milivoje Draganić rekao je na konferenciji za štampu da je u prethodnom periodu BIP ostvario izuzetne poslovne rezultate, “zahvaljujući saradnji sa Agencijom za privatizaciju, koja nam je ižašla u susret i pomogla da se zaostali porezi iz prethodnih godina otpišu”.
On je objasnio da je BIP u tom periodu standardizovao kvalitet svojih proizvoda, što je omogućilo kompaniji ušpješniji i brži povratak na tržište, kao i vraćanje povjerenja potrošača.
Osnovni brend kompanije je Beogradsko pivo, a od prije nekoliko mjeseci ponovo je u ponudi i dobro poznato BIP pivo.
Pored toga, kompanija proizvodi i osvježavajuće piće ruski kvas, negazirane sokove, sirupe, kao i preparat od pivarskog kvasca.
Domaćem tržištu namijenjeno je 95 odsto ukupne proizvodnje BIP-a, dok se manje količine izvoze u Republiku Srpsku, Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru, a u toku su pregovori sa još nekim kupcima iz susjednih zemalja. Tanjug