Microsoft je najavio novu verziju svog pretraživača i pokušaće da kreira svoj novi brand, “Bing” objavljeno je na D7 konferenciji na održanoj 28. maja.
Da bi napravio razliku od običnog pretraživača, Microsoft je svoj novi brend nazvao “decision engine” tj. internet sajt koji će Vam pomoći pri odlučivanju. U Microsoftu smatraju da su korisnici internet pretraživača prevazišli opciju “traži” i da im je potrebna pomoć pri donošenju boljih odluka.
Microsoft će lansirati Bing narednih dana, dok se lansiranje za cijeli svijet očekuje do 3. juna. Microsoft planira potrošiti negdje između 80 miliona dolara i 100 miliona dolara za oglašavanje Bing-a, koje će voditi agencija JWT. (JWT je ista agencija koja je prošle godine osvojila ponudu da pomogne pokušati spasiti Microsoft's “People Ready” kampanju za poslovni softver.)
Microsoft se odlučio za ovaj korak, jer njegov pretraživač Live.com beleži pad u udiu tržišta internet pretraživača, tako da se sada nalaze ispod 8% ukupnog korištenja internet pretraživača, dok u isto vrijeme Google i dalje povećava sovj udio sa preko 60%.