NJUJORK, Bikini za djevojčice firme “Aberkombi&Fič” proglašen je za najveći marketinški promašaj godine, objavljeno je na internet stranici “Dejli Fajnans”.
Američki proizvođač odjeće za mlade lansirao je dječiju liniju kupaćih kostima “Ešli” sa grudnjakom povećanog obima, a prema opisu na firminom sajtu kostim je namijenjen djevojčicama od osam do 14 godina.
Pošto je dobila mnoge primjedbe roditelja i pedijatara, kompanija je izmijenila preporučen uzrast na 12-14 godina.
Na drugom mjestu na listi marketinških promašaja našao se servis za prodaju DVD disketa kompanije “Netfliks” pod nazivom “Kvikster”.
Kompanija “Netfliks”, koja se u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi bavi onlajn-slanjem popularnih filmova i poštanskom dostavom DVD disketa, podijelila je ta dva servisa, izazvavši oštru kritiku korisnika.
Na trećoj poziciji rejtinga obreli su se električni automobili ševrolet volt kompanije “Dženeral Motors”.
Iako je kompanija ubrzala plasman električnih vozila za pola godine, u prvom mjesecu je uspjela da proda samo 125 ovih automobila.
Preostala mjesta na listi marketinskih promašaja zauzeli su telefon “HTC Status” sa specijalnim tasterom “Šer” za korišćenje “Fejsbuka”, tablet “PlayBook” kompanije RIM, novi Fijat 500 i “Diznijev” 3D-film “Marsu su potrebne mame”.
Na sajtu “Dejli fajnans” je ranije objavljen lista 25 najvećih promašaja u istoriji marketinga.
Među njima su se našli energetsko piće nazvano “Kokain”, muška kolonska voda “Harlej Dejvidson”, jogurt “Kosmopoliten” i gotova jela pod brendom “Kolgejt”, flaširana foda za kuce i mace “Žedno kuče!” i donji veš “Bic”, prenose agencije.