BIJELJINA – Bijeljinac, koji je spremajući se za ovu grejnu sezonu kupio pet tona uglja, shvatio je da je uz ovaj energent dobio i veliku količinu kamenja, zbog čega mu grijanje u kući nije adekvatno.
U udruženjima za zaštitu potrošača kažu da se on na plaćenu i isporučenu robu može žaliti ako ima račun.
“Prvo sam primijetio da je slabije grijanje u kući. Nije mi bilo jasno u početku šta je. Međutim, ubrzo sam shvatio da u tih pet tona, otprilike, svaka treća lopata koju naložim kamen. To primijetim kada završim sa loženjem i kada čistim peć, kamen ostane, ne može da izgori. To je jednostavno ranije bilo teško uočiti, jer je kamen poprimio crnu boju, boju uglja”, kaže ovaj Bijeljinac za portal InfoBijeljina.
Dok smo bili u podrumu domaćina, on je iznosio jednu kantu u kojoj se nalazi kamenje.
“Nije problem platiti cijenu koja je na tržištu, ali bar da dobijem robu koju sam platio, a ne ovako. Stvarno nemam riječi”, poručuje ovaj Bijeljinac.
“Ako je firma od koje je proizvod kupljen registrovana, kupac ima pravo da se žali, pod uslovom da trgovac ima knjigu žalbi, i da zatim kupac traži zamjenu robe ili povrat novca. U slučaju da je roba prodata “na crno” po zakonu kupac ne može ništa ostvariti. Jedino što može učiniti jeste da se dogovori sa trgovcem i da na neki način ispravi načinjenu štetu”, rekao je za InfoBijeljina Jovan Vasilić, predsjednik Udruženja “Zvono”.
Vasilić dodaje bi bilo dobro da se kupac trgovcu obrati pismeno ukoliko ima njegovu adresu, a nije sa ovog područja.