SARAJEVO – Bosna i Hercegovina je ostvarila nabolji rezultat po kvalitetu usluge na prodajnim mjestima, prema regionalnom istraživanju Mystery Shopping, kojim su mjereni osnovni elementi kvalitet usluge, s ciljem pronalaženja najboljih pružalaca usluga u cijeloj regiji, izvještava Indikator.ba.
Istraživanje je od 15. juna do 15. jula provela Heraklea u saradnji s agencijama za tajnu kupovinu iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Slovenije i Srbije.
“Tajni kupci” posjetili su u tim zemljama ukupno 800 prodajnih mjesta – autosalone, banke, benzinske pumpe, manje dućane, supermarkete, prodajna mjesta telekomunikacijskih kompanija, turističko-ugostiteljske objekte i objekte uslužnih djelatnosti.
Bosna i Hercegovina je s rezultatom od 86,7 posto u odnosu na prošlu godinu ostvarila najveći porast, za 16,8 postotnih bodova.
Druga je Sjeverna Makedonija s rezultatom od 82,5 odsto, a treća Hrvatska s istim rezultatom kao i prošle godine od 75,1 posto. Slijede je Slovenija (74,52 %) koja je sa prvog pala na četvrto mjesto, Srbija (sa 69,26%) i Crna Gora sa 69,26%.
Četiri zemlje, uključujući Sloveniju, ispod su ovogodišnjeg prosjeka od 75,58%.
Kategorija koja je u svih šest zemalja regije ostvarila najbolji ukupni rezultat od 95,3 posto je kao i prethodnih godina poznavanje proizvoda, dok je, kao i ranijih godina, “najlošije” rangirana kategorija nuđenje dodatnih proizvoda, koja je ostvarila rezultat od samo 39,47 posto.
Posmatrano po djelatnostima, istraživanje je pokazalo da su se i ove godine najviše istaknuli autosaloni s rezultatom od 97,2 posto. Supermarketi su već niz godina djelatnost s najviše područja za unapređenje, a ove su godine ostvarili rezultat od 58 posto, uz najveći pad u kvaliteti usluge u odnosu na prethodnu godinu.
Najveći je porast kvaliteta usluga ostvarile su banke, za 10,3 postotna poena, na 78,53 posto. indikator.ba
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
najljepse prodavacice najbolja usluga a i ciene su pre korone bile dobre ova austriska govna nece ni dase osmehnu po prodavnicama uviek dolazim tu i dobiem ales inkluziv uslugu sa hepi endom
I ja takođe idem u trgovinu samo zbog osmjeha prodavačice.