BANJALUKA, Sarajevska avio-kompanija „BH erlajnz“ namjerava da do kraja ovog mjeseca ukine liniju Banjaluka-Cirih, a da od 1. maja uvede letove Banjaluka-Sarajevo.
Direktor Aerodroma RS Velimir Bobić nam je potvrdio da je dobio dopis od uprave „BH erlajnza“ sa ovom ponudom. „Pregovori su u toku, a naredne sedmice biće poznato da li pristajemo na njihov prijedlog“, kaže Bobić, naglašavajući da su neophodna i mišljenja resornog ministarstva i Vlade RS o ponudi „BH erlajnza“.
Međutim, Bobić nije mogao da odgovori da li bi eventualno prihvatanje ponude iz Sarajeva bilo u suprotnosti sa strateškim interesima Vlade RS o osposobljavanju vlastite avio-kompanije „Skaj Srpska“ koja uskoro treba da nabavi dva putnička aviona.
„Teško je to u ovom trenutku reći. Nama je interes da sa aerodroma bude što više linija i putnika, ali bih bio najsrećniji kada bi ‘Skaj Srpska’ sutra poletjela“, dodaje Bobić.
Pomoćnik ministra saobraćaja i veza Marinko Biljanović kaže da predstavnici ministarstva nisu vidjeli ponudu „BH erlajnza“, ali da su upoznati sa namjerama sarajevske avio-kompanije.
„Ne znam kakav će biti zvaničan stav ministarstva, ali naš cilj je da aerodrom u Banjaluci bude otvoren za sve kompanije“, dodaje Biljanović. On kaže da će rukovodstvo aerodroma ipak morati voditi računa o interesima „Skaj Srpske“ koja bi ove godine trebalo da dobije avione i da prevozi putnike.“Ne smije se desiti da naša avio-kompanija ima problema zbog druge kompanije kojoj bude omogućeno da leti sa našeg aerodroma“, navodi Biljanović.
Direktor avio-kompanije iz Sarajeva Nudžeim Rečica izjavio je prekjuče da će „BH Airlines” od 1. maja uvesti letove za Banjaluku i Beograd. „Još smo u pregovorima, ali od 1. do 15. maja najvjerovatnije ćemo letjeti šest puta sedmično u Beograd i 11 puta sedmično u Banjuluku”, naveo je Rečica.
Plan je da se iz Sarajeva za Beograd leti u 13 časova, dok će povratak biti sat-dva nakon sljetanja na beogradski aerodrom. Za Banjaluku je predviđeno poletanje svake večeri sa sarajevskog aerodroma, a povratak bi bio rano ujutro. Preostali letovi na relaciji Banjaluka-Sarajevo bili bi tokom dana.
On nije htio da govori o cijenama karata „jer pregovori sa upravama aerodroma u Banjaluci i Beogradu još traju”.
Rečica je dodao da će oni koji budu letjeli iz Banjaluke njihovim linijama plaćati istu cijenu kao i putnici iz Sarajeva. „Oni će, naravno, slijetati na sarajevski aerodrom, odakle će nastaviti dalje”, navodi Rečica. Inače, sa sarajevskog aerodroma postoji linija za Beograd, a putnike prevozi srbijanski „Jat ervejz”.
Istovremeno, po dosadašnjim informacijima, „Skaj Srpska” do kraja prvog kvartala treba da raspiše međunarodni javni poziv za nabavku dva putnička aviona.
Velimir Bobić podnosi ostavku
Po saznanjima „EuroBlica”, direktor Aerodroma RS Velimir Bobić uskoro odlazi da radi u Direkciju za civilno vazduhoplovstvo BiH (BHDCA) čije je sjedište odnedavno u Banjaluci. Bobić negira spekulacije da je razlog njegovog odlaska to što su u Vladi RS nezadovoljni njegovim radom. Kaže da će najvjerovatnije podnijeti ostavku i otići u BHDCA „jer se zasitio poslom na Aerodromu u Banjaluci”. Bobić je direktor ARS sedam godina. Blic
14 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
i sta sada svi putnici koji bi putovali avionom treba da trpe i cekaju da se nepostojeca ‘skaj srpska’ formira i pocne sa radom? a s tim u vezi, hoce li to biti poslovna politika i (isto tako nepostojeceg) aerodroma trebinje?
Pa i Bobić bježi od “naše” avio kuće. Nije dobro
Kakav je to naslov? Nije još 1 april.
Svjesno se gura projekat (skaj-koža-komerc) koji će progutati milione KM umjesto da se ta sredstva iskoriste za pravo jačanje ekonomije RS.
Pod uslovom, da ne ode za uzgajanje jabuka naših sinova.
e moj bobicu kamo srece da si otisao i ranije.da te mozda nije uznemirila buka aviona i prevelike frekvencije na poletno-sletnoj stazi.objasni samo zasto si i do sada primao veliku platu.zasitio se kao da si bio direktor frankfurtskog aerodroma,cega si se zasitio osim kafana i zderanja o trosku aerodroma.
Zasitio se nerada, i male plate za kafane
ma ljude ne zanima koji je prevoznik, cijena i kvalitet je samo bitna. sad ako bog da da nam ukinu vize na ljeto, ili jesen, ljudi ce htjeti da imaju linije za npr. bec, frankfurt, milano, beograd, sarajevo se podrazumijeva. pa onda carter letovi za turisticke destinacije ljeti i zimi…valjda od pola miliona stanovnika krajine (i jos plus dio federacije od bihaca do livna) ima 5.000 ljudi koji bi povremeno koristili usluge BL aerodroma…
A jel’ ima neki aerodrom u Banjaluci ili okolini?
Ima u Prijedoru za male avione-Cesne
pa vidis da svaki dan preko banjaluke prelijecu airbus i jumbo jetovi 😛
Trebali bi napraviti i neki medjuaerodrom da putnici mogu protegnuti noge, zapaliti cigaru i popiti kafu.
moze li recimo da bude taj medjuaerodrom tamo preko puta hotel bosne, na paskulinoj ciglani, tamo gdje je dodo iskopao rupu prije 10 godina?
Ta je rupa predidjena za metro koji bi vozio na potezu novo groblje – rebrovac.
Ja sam vise za neke visinske predjele kao sto je Vlasic ili tome slicno. Ono cist zrak, divan pogled, birtija u etno stilu. Piloti pojedu po corbicu i onda tura krene dalje.
Zar “Skaj Srpska” nije letila za Istambul kod prvog leta odabranih sa Mahovljana?