BANJALUKA – Konferencija “Konverzija” postala je tokom godina vodeći regionalni događaj za edukaciju u oblasti digital marketinga.
Na ovoliku popularnost i važnost uticala je činjenica da je fokus ove konferencije praktično znanje i otvoreno dijeljenje uvida u načine rada stručnjaka iz industrije.
Pored niza prednosti koje donosi svojim učesnicima, sada svim zainteresovanima nudi mogućnost da potpuno besplatno pogledaju SVA predavanja sa 4. po redu “Konverzije” i to na YouTube kanalu ove konferencije.
Predavanja možete pogledati >>> OVDJE
Ne zaboravite i da se bliži novo izdanje konferencije, koje će se baviti trenutno aktuelnom temom umjetne inteligencije, konkretno kako možemo AI primijeniti u digital marketingu. Čak 20 predavača iz regiona spremilo je prezentacije sa prikazom procesa, tehnika i alata koji mogu uveliko da nam pomognu u poslu i ostvarivanju dobrih (i brzih) rezultata.
S obzirom na to da se veliki broj ulaznica proda mjesecima unaprijed, trenutno je u opticaju još samo 50, koje možete da kupite na www.konverzija.org i tako se pridružite zajednici od preko 500 ljudi koji će se okupiti u Banjoj Luci 27. i 28. aprila.
Svi dosadašnji učesnici tvrde da je ovo događaj koji se ne propušta i da predstavlja ulaganje u posao koje se veoma isplati.
Ovogodišnju Konverziju podržali su NLB Banka i Mastercard kao generalni pokrovitelji, te Shoppster, Vitamed, Adcombo, WhitePress, OmCafe, Dognet i Ananas kao partneri. Tu su i mnogobrojni prijatelji konferencije, neki od njih kao dugogodišnji saradnici, Grad Banja Luka, Vivia, Mtel, KabinetPlus, AI Gin i Reina. P. R.