BEOGRAD, Poslovni sistem “Beohemija” i deterdžent “Duel” laureati su prestižnih priznanja Zlatni pehar za kvalitet, kao i zlatne medalje za poslovanje, koje dodjeljuje stručni žiri ukrajinskog Međunarodnog sajma inovacija i novih tehnologija “Nju Time”, saopštila je “Beohemija”.
Osmi Međunarodni sajam inovacija i novih tehnologija “Nju Time” okupio je preko 35 zemalja predstavljajući preko 400 najnovijih dostignuća u oblasti inovacija i novih tehnologija u različitim granama industrije.
Trodnevni sajam, održan uz podršku Ministarstva prosvjete i nauke Ukrajine, posjetilo je preko 2.700 posjetilaca.
– Ponosni smo što je naš deterdžent “Duel”, dobitnik ovako prestižnog priznanja za kvalitet u oštroj konkurenciji od preko 400 inovacija u Ukrajini – rekao je izvršni direktor “Beohemije” Slovenko Sekulić.
– Nakon priznanja “Arhimed”, koje je dobio naš premijum deterdžent “Deus” na sajmu inovacija u Moskvi, ovo je drugo međunarodno priznanje koje je “Beohemija” dobila u toku ove godine za visok kvalitet proizvoda i cjelokupno poslovanje naše kompanije.
Mi smo razvojno i izvozno orijentisan domaći proizvođač koji nastavlja sa investicijama u širenjem poslovanja na tržišta Istočne Evrope, Rusije i Grčke. Iz pogona “Beohemije” dnevno izađe oko 350 tona gotovih proizvoda, a mjesečno oko 1,5 milion ljudi kupi barem jedan naš proizvod. Budućnost vidimo u daljem rastu izvoznih tržišta poput Ukrajine, jer je naša konkurentska prednost tim vrhunskih domaćih stručnjaka i upravljanje najsavremenijom japansko-holandskom “Hosokawa Shugi” tehnologijom proizvodnje koju primjenjujemo u našim fabrikama u Zrenjaninu – rekao je Sekulić.
“Duel” je jedan od prvih proizvoda poslovnog sistema “Beohemija” koji je sa 30% tržišnog učešća lider u kategoriji deterdženata u Srbiji, kao i na Balkanu, navedeno je u saopštenju. Samo u 2011. godini “Beohemija” bilježi porast izvoza za preko 20%, a u prvih šest mjeseci 2012. godine zabilježen je rast prodaje od 43% u Srbiji i 33% u izvozu.
Tokom 2011. godine uloženo je preko 20 mil EUR u razvoj proizvodnje i novih proizvoda poslovnog sistema “Beohemije”, a u posljednje četiri godine preko 54 mil EUR.