BEOGRAD, Tradicionalni beogradski festival piva održaće se od 18. do 22. avgusta na Ušću, a organizatori očekuju više od pola miliona ljudi, koliko je bilo prošle godine.
Ivan Ivačković, direktor marketinga Beogradske kulturne mreže, kao glavne adute Belgrade Beer Festa 2010, pored piva, istakao je kvalitetnu postavu izvođača, tehničku opremljenost bine, kao i nastavak kampanje Biram da recikliram.
Dejan Veselinov, PR turističke organizacije Beograda, rekao je da u vrijeme festivala u Beogradu boravi veliki broj stranih turista i najavio da će u gradu biti postavljeno još tri info pulta, koji će se nalaziti ispred poslovnog centra Ušće, u Skadarliji i na Platou svetog Save.
Denis Vilkoks, profesor na Univerzitetu San Hoze, koji je u svojoj knjizi “Odnosi s javnošću: strategije i taktike” naveo Beer Fest kao dobrog marketinga, promocije i brendiranja, rekao je da je ta manifestacija postala prepoznatljiva u regionu, ali i uspjela da afirmiše vrijednost društvene odgovornosti kroz kampanju biram da recikliram.