BEOGRAD – Na 41. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu danas je promovisan banjski turizam u Republici Srpskoj, a publika je imala priliku da vidi promotivne filmove o banjama “Mlječanica”, “Slatina”, “Kulaši”, “Laktaši”, “Vrućica”, “Dvorovi” i “Vilina Vlas”.
Direktor Predstavništva Republike Srpske u Srbiji Mlađen Cicović rekao je ovom prilikom da je banjski turizam jedan od najznačajnijih turističkih proizvoda Srpske, što je ilustrovao činjenicom da je u prošloj godini od 930.000 noćenja njih 330.000 ostvareno u banjama.
On je pozvao prisutne da posjete neku od banja Srpske, kao i da se na štandu Turističke organizacije Republike Srpske i Predstavništva Republike Srpske informišu šta je to što Srpska nudi, šta je danas i šta želi biti u budućnosti.
Predsjednik “Grupacije banja Srpske” Aleksandar Radošević rekao je da su Srpska i Srbija toliko povezane da ih samo formalno dijele “kućice na Drini”, tako da se gosti iz Srbije koji dođu u Srpsku mogu osjećati kao da su tu domaći.
Dragana Šobot je u ime Privredne komore Republike Srpske iskazala zadovoljstvo jer se banje Srpske grupno predstavljaju na najprestižnijem sajmu u regionu, a riječ je o jednom od najznačajnijih turističkih proizvoda Srpske. Srna