BANJALUKA – Panedmija korona virusa negativno je uticala na prodaju piva u Bosni i Hercegovini, a među vodećim brendovima došlo je do male promjene sa banjalučkim brendom Nektar koji je sa drugog mjesta potpisnuo Heineken, pokazuje analiza Euromonitora.
Iako je lani došlo do povećanja obima prodaje u trgovinama, to nije nadoknadilo golem pad prodaje u barovima i restoranima.
Konkurentski krajolik ostao je uglavnom nepromijenjen 2020. godine, predvođen StarBevom sa svojom markom Jelen. Na drugom mjestu je bila Banjalučka pivara sa svojim brendom Nektar, preuzevši poziciju koju je držao Heineken.
Iako je trend craft piva nastavio da se širi Europom, uključujući neke balkanske zemlje, u Bosni i Hercegovini scena craft piva i dalje je vrlo nerazvijena.
Na kraju razdoblja pregleda bila je dostupna samo nekolicina craft marki piva, od kojih niti jedna još nije uspostavila široku ili dosljednu distribuciju, navodi Euromonitor. Indikator.ba