BANJALUKA, „Banjalučka pivara” je postala ekskluzivni distributer proizvoda renomirane kompanije „13. jul – Plantaže“ iz Podgorice za područje Bosne i Hercegovine.
Ugovor između ove dvije kompanije, kojim je „Banjalučka pivara” dobila status uvoznika i generalnog distributera proizvoda kompanije „13. jul – Plantaže“, potpisan je u septembru tekuće godine.
U ovoj kompaniji ističu da je saradnja sa „Plantažama“ dokaz da uspješne kompanije u njima prepoznaju sigurnog partnera na kojeg mogu dugoročno računati i dodaju da ovim poslovnim potezom žele zadovoljiti potrebe svih svojih potrošača.
„Ulažemo maksimalne napore da unaprijedimo poslovanje, proširimo tržište i zadovoljimo potrebe naših potrošača. Na ovaj način „Banjalučka pivara” zaokružuje priču, jer sada osim prepoznatljivog „Nektar piva”, potrošačima možemo da ponudimo prošireni asortiman vrhunskih proizvoda. Ove dve kompanije spaja duga tradicija uspješnog poslovanja – vijek i po pivarstva „Banjalučke pivare” i više od 55 godina postojanja kompanije „13. jul – Plantaže“ i sigurni smo da će ova saradnja biti izuzetno uspješna i plodonosna”, izjavio je Nicholas Penny, generalni direktor Banjalučke pivare.
U “Plantažama” su uvjereni da će ovo partnerstvo donijeti dobrobit za obje strane i kažu kako su u „Banjalučkoj pivari” prepoznali partnera na kojeg se mogu osloniti kako bi ojačali svoju poziciju na tržištu BiH.
„Saradnja sa „Banjalučka pivarom” je još jedna u nizu odluka kojom naša kompanija nastoji da unese novitete u poslovanju i ojača svoju poziciju na tržištu BiH. Plan je da distributivna mreža obuhvati veći broj prodajnih objekata širom BiH, te da zahvaljujući resursima „Banjalučke pivare”, asortiman „Plantaža” maksimalno pozicioniramo na ovom tržištu“, izjavio je Veselin Đurišić, direktor prodaje i marketinga kompanije „13. jul – Plantaže“.
Čuvena vina, Vranac, Vranac Pro Corde i Krstač su postali crnogorski brendovi, koji su u prethodnim decenijama nagrađivani najprestižnijim svjetskim priznanjima. Crnogorska kompanija posjeduje najveći vinograd u Evropi, godišnje proizvode oko 22 miliona kilograma grožđa, plasirajući oko 16 miliona flaširanih proizvoda koje izvozi u više od 40 zemalja svijeta.