-
-
- Vedran Pušić, od posla vrijednog 15 hiljada KM, do regionalnog lidera u bus advertisingu
- Marketinška firma iz BL zapošljava preko 230 ljudi
- Kako je oglašavanje u autobusima postalo uspješan regionalni biznis?
-
SARAJEVO – Današnji regionalni lider u bus advertisingu – Info media group, prvi ugovor za oglašavanje u autobusu potpisao je u Banjaluci prije dvadesetak godina. Na godinu dana, ugovor je bio „težak“ 15.000 KM. Danas ne postoji država u regionu gdje na vozilima javnog gradskog prevoza ne možete vidjeti njihov logo, a velikim koracima osvajaju i tržište Ujedinjenih Arapskih Emirata.
Priču Vedrana Pušića, osnivača Infu Media Group ne propustite večeras u podcastu „Nikad u minusu“.
„Postoje proizvodi i usluge koji su „Nice to have“ i „Must to have“, mi smo definitivno „Nice to have“. To je ono, možeš da koristiš naše oglašavanje, ali i ne moraš. Zbog toga je i veća satisfakcija kada iz neke niše, koju ljudi ne moraju da imaju napravi samoodrživ posao“, priča Pušić.
A taj samoodrživi posao danas zapošljava više od 230 ljudi u zemljama regije i UAE, posluju u šest zemalja, sa kompanijama koje dolaze sa 30 internacionalnih tržišta. Prošle godine je Pušića Bloomberg Adria uvrstila među pet najuticajnijih ljudi u regiji.
Info Media Group osvaja tržište Emirata
Novo tržište koje osvajaju su Emirati. Plan je bio da u Adria regiji rade kampanju za Al Jazeeru. Pušić nije propustio momenat da sklopi partnerstva, tako da danas tamo pružaju usluge oglašavanja na vozilima javnog prevoza i taksi vozilima.
„Mene čovjek nazove i pita za sastanak. Ja pitam da li uživo ili on line. Kaže ja sam mislio on line, ali ako vi dolazite može uživo. Ja kažem taman za dvije nedelje dolazim. Naravno da nisam planirao. Ja sam stajao na stanici. Autobus je naišao i vrata su se otvorila. Ja sam imao mogućnost. On kada ode i vrata se zatvore, to je autobus koji je možda bio moj i nikada više neće naići“, pojašnjava Pušić kako neke prilike ne treba propustiti.
Sarajevo nabavilo povoljno tramvaje
Tako danas Info Media Group iz Banjaluke lijepi reklame na tramvaje koji koštaju devet miliona KM. Pušić kaže, Sarajevski GRAS, kome su prvom oblijepili tramvaje reklamama, dobro je prošao pri nabavci tramvaja.
„Sarajevo je napravilo stvarno vrhunsku cijenu. Mislim da je Sarajevo plaćalo tramvaj tri miliona maraka. Ti su tramvaji nabavljani u Beogradu od španskog proizvođača Caf za preko tri miliona evra, nekada 2015. godine, a ovi su ipak švajcarski brend, štadler. A mi u Emiratima lijepimo njemački Artonos koji košta devet miliona evra“, kaže Pušić.
U podcastu „Nikad u minusu“ Pušić otvoreno govori o teškom startu, prvim postavljenim reklamama u banjalučkim autobusima, izazovima na tržištu marketinga, odnosu sa klijentima. Jedan je od rijetkih koji se sjeća datuma kada je shvatio da na računima ima milion KM.
Ukoliko ste mladi preduzetnik, želite pokrenuti svoj posao ili jednostavno volite čuti dobru biznis priču, večeras u 19 ne propustite podcast “Nikad u minusu” na Capital TV.
Pratite serijal na:
- Portal: https://capital.ba/
- YouTube: https://youtu.be/Dewbtiw0Yok?feature=shared
- Facebook: https://www.facebook.com/capital.ba/
- Instagram: https://www.instagram.com/capital.ba/