NJUJORK, Ako se bavite malim biznisom trebalo bi da stremite ka tome da „oduševljavate“ vaše klijente, tvrdi poznati investitor i jedan od najbogatijih ljudi na svijetu Voren Bafet (Warren Buffett).
Osnivač i direktor Berkšir Hataveja (Berkshire Hathaway) tako počinje razgovor sa vlasnicima malih biznisa, koji su se okupili na jednom skupu posvećenom upravo malom biznisu, kojima je podjelio neke od svojih najboljih poslovnih savjeta.
„Ujutro kada ustanete, pogledajte se u ogledalo i napišite, karminom, bilo čime: oduševi svoju mušteriju, a ne zadovolji mušteriju“. To je jednostavna misija od tri riječi, uprostio je Bafet.
Svaki biznis u kom su klijenti oduševljeni, širi prodajnu moć za koju ne morate da plaćate, jer mušterije pričaju o tome drugim ljudima sve vrijeme, dodaje ovaj milijarder, navodeći i konkretan primjer kada je kupovao svoj automobil, naglasivši kako se „ne sjeća koliko je platio auto, ali da se sjeća iskustva“.
Prema njegovoj ocijeni, „klasičan primjer“ je i osnivač Amazona Džef Bezos (Jeff), koji je biznis pokrenuo iz garaže. „Bezos se svakog dana podredio tome da svoje kupce oduševi brzom dostavom, nižim cijenama, čime god je mogao. A i dan danas isto razmišlja – kako da oduševi mušteriju.“
Bafet poručuje „malim“ biznismenima i da nikada ne odustaju. ” Uspjećete ako oduševite klijente, nemojte da se zadovoljite „zadovoljavanjem“ klijenata, već se potrudite da pomisle kako nikada nisu imali bolje iskustvo sa ljudskim bićem i doći će ponovo”, zaključio je Bafet. BizLife