BANJALUKA – „Autoputevi RS“ planiraju da zaposle 56 novih radnika, a između ostalog, traže inkasante, vođe smjene, saradnike za analitiku i praćenje naplate putarine.
Konkursom, koji je otvoren do 11. oktobra, „Autoputevi RS“ traže 10 radnika za poziciju vođe smjene, 25 inkasanata – blagajnika naplate, dva stručna saradnika za analitiku i praćenje naplate putarine te dva stručna saradnika za kontrolu naplate putarine.
Ovo javno preduzeće, koje u utorak planira da otvori preostali dio autoputa „9. januar“, od Drugovića do Prnjavora, traži i nekoliko inženjera.
Između ostalog, traže inženjera za sistemsko održavanje, evidenciju i ranu dijagnostiku potencijalnih problema na sistemima klimatizacije, ventilacije, grijanja i hlađenja, inženjera za održavanje elektro-energetskih objekata i postrojenja, inženjera za održavanje sistema naplate putarine.
Potrebno im je i sedam operatera za upravljanje i nadzor saobraćaja, kao i dva tehničara u službi za održavanje sistema i podsistema te dva tehničara u službi za održavanje elektro-sistema i podsistema.
Oglasom se traži i tehničar za održavanje kompjuterskih sistema kao i tehničar za održavanje sistema i podsistema.
Planirano je zapošljavanje i inženjera za zaštitu životne sredine.
“Autoputevi RS” su i u prošloj godini povećali broj zaposlenih. Oni su na kraju 2017. imali 95 radnika, dok su godinu ranije imali 59 radnika.
Od direktora ovog javnog preduzeća Dušana Topića danas nismo uspjeli dobiti komentar u vezi sa ovim konkursom jer se nije javljao na telefon.
Gradnja autoputa “9. januar” je završena i prema najavama iz ovog preduzeća dio od Drugovića do Prnjavora, biće otvoren u utorak.
Time će u saobraćaj biti pušten kompletan autoput Banjaluka-Doboj. Ukupna dionica od 72 kilometra koštala je 402 miliona evra.
Iz javnog preduzeća ranije su najavljivali da će izgradnjom ovog autoputa biti stvoreni uslovi za zatvoreni sistem naplate putarine u RS.
Međutim još nije poznato kada će se na taj način putarina početi naplaćivati niti koliko će iznositi, s obzirom na to da sve planirane naplatne kućice još nisu izgrađene.
Podsjećamo, nedavno je izabrana firma koja će graditi naplatne kućice na autoputu Gradiška – Banjaluka u Novoj Topoli, Aleksandrovcu i Čatrnji, o čemu je CAPITAL pisao u tekstu Stanković pobijedio Kaju i Čorokala – „Integra“ gradi naplatne kućice.
Nakon toga raspisan je i tender za nabavku i ugradnju opreme na naplatnim ovim kućicama, a procijenjena vrijednost nabavke iznosi 3,5 miliona KM sa PDV-om, o čemu smo, takođe, pisali u tekstu Naplatne kućice na autoputu Banjaluka – Gradiška koštaće 11 miliona KM.
CAPITAL: M. Čigoja
3 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Jevtine ove kućice.
Dok se svi ugrade dodze ko autoput
Putovao sam zbog nije bitno vise puta 2 godine autoputem prema Gradiskoj i nazad.
Vise puta dozivljavao da “bijesna” auta ispred mene na naplatnim kucicama samo odmahuju rukom – i radnik na naplatnim rampama – tako na crno zaradjuje – dakle, kako ce se onda vratiti sa autoputeva – ako jako puno sa takvim autima – ne samo “gastarbajtera” – odmahuje rukom – a radnik – navikao (kao nazalost gradjani kod ljekara) – ah, moze…
Stankovic bi mogao da pocne sa krpljenjem rupa koje se pojavljuju na tek izgradjenom putu BL – Gradiska. Asfalt debljine celofana, a kvalitet nula. I sta da ocekumete osim stvaranja rupa od par auta koji tim putem dnevno prodje. Da li je neko prozvao Integru zbog loseg kvaliteta asfalta. Nije a i nece. Pa nece valjda sami sebe prozivati i pozivati na odgovornost.