BANJALUKA, Izgradnja 37 kilometara autoputa od Banjaluke do Gradiške u završnoj je fazi, a ova dionica autoputa E-661 dio je mreže evropskih autoputeva i trenutno je najvažnija i najopterećenija putna veza u Republici Srpskoj /RS/ – rekla je šefica kabineta ministra saobraćaja i veza RS Radmila Kocić.
Ona je navela da će se ovaj autoput povezati sa autoputem na koridoru 10 izgradnjom mosta na rijeci Savi kod Gradiške.
“Postignut je dogovor sa Hrvatskom o zajedničkoj izgradnji mosta, čija je procijenjena vrijednost 30 miliona evra i ugovorena je izrada projektne dokumentacije”, rekla je Kocić za današnji “Glas Srpske”.
Kocić je istakla da se izgradnjom autoputeva Banjaluka – Gradiška i Banjaluka – Doboj kao dva prioritetna pravca u projektu “Izgradnja mreže autoputeva u RS” i izgradnjom mahovljanske petlje, Banjaluka i regija povezuju sa autoputevima na evropskim koridorima E-661 i Pet ce.
Ona je ponovila da je jedan od najvećih prioriteta ove Vlade obnova i modernizacija saobraćajne infrastrukture, te da je samo u puteve od 2006. godine do danas uloženo više od 840 miliona KM, što je tri puta više od ulaganja koja obuhvataju period od 2002. do 2006. godine.
Kocić je podsjetila da su za autoput Banjaluka – Doboj, dužine 72 kilometra, imovinsko-pravni poslovi riješeni u 95 odsto slučajeva, a urađena je Studija opravdanosti i projektna dokumentacija, te da procijenjena vrijednost izgradnje ovog autoputa iznosi 400 miliona evra.
26 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
“Izgradnja 37 kilometara autoputa od Banjaluke do Gradiške u završnoj je fazi …”
xxxxxxxxxx Evo dokaza da ovo nema veze sa istinom:
======
Mahovljanska petlja:
http://i821.photobucket.com/albums/zz138/BKBL/2509/509.jpg
http://i821.photobucket.com/albums/zz138/BKBL/2509/508.jpg
http://i821.photobucket.com/albums/zz138/BKBL/CIMG0328mx.jpg
======
Lot 3 (Vidoni):
http://i821.photobucket.com/albums/zz138/BKBL/CIMG0336c.jpg
http://i821.photobucket.com/albums/zz138/BKBL/APAER1333.jpg
http://i821.photobucket.com/albums/zz138/BKBL/APAER2332.jpg
http://i821.photobucket.com/albums/zz138/BKBL/APAER3334.jpg
http://i821.photobucket.com/albums/zz138/BKBL/APAER4330.jpg
http://i821.photobucket.com/albums/zz138/BKBL/AP%20BL%20GR/APAER335.jpg
http://i821.photobucket.com/albums/zz138/BKBL/16092010%20AP/CIMG0345_exposure.jpg
http://i821.photobucket.com/albums/zz138/BKBL/16092010%20AP/CIMG0354_resize_exposure.jpg
======
Slike su slikane u zadnjih 10 dana. Kao sto se vidi na lotu 3 i dijelu autoputa kod Mahovljanske petlje jos nisu ni zemljane radove zavrsili, tako da nema govora o “zavrsnoj fazi”. Autoput od Glamocana do Catrnje ovim tempom ce biti gotov otprilike na kraju gradjevinske sezone naredne, 2011. godine.
Zašto su mi obrisani komentari??
@administrator:
Iz kojeg razloga mi nije odobren komentar?
Administrator mislim da uopste nije bio politicki komentar bl91,on je samo naveo kako se ne postuju unaprijed zadani rokovi za izgradnju auto puta.
Ja sam naveo linkove na slike iz kojih se jasno vidi da ova zena laze, jer radovi na autoputu nisu u zavrsnoj fazi kao sto ona navodi. U cemu je problem?
Vratili smo komentar, jer smo brisali par nepristojnih rijeci u uvodu.
administrator
svaka cast BL na slikama. treba objaviti na svim portalima.
Sada se iz petnih zila trude da do 1. oktobra zavrse prikljucak brze ceste Banja Luka – Glamocani sa dijelom autoputa od Glamocana do Mahovljanske petlje. A kod Mahovljanske petlje prave improvizovano odvajanje vec izgradjenog dijela autoputa na magistralni put u Laktasima. Sve to kako bi otvorili tih nekoliko kilometara dva dana pred izbore i time prodali naivnom narodu pricu kako je autoput toboze zavrsen. A cinjenica je da je ta dionica od Glamocana do Mahovljanske petlje zavrsena i nije u upotrebi vec nekoliko godina.
=======
Lot 1,2,3 autoputa do Gradiske za koje je rok bio 31.01.2010. nije ni blizu zavrsetka. Jedini dio koji je blizu zavrsetka jeste Lot 1, koji je do pola asfaltiran. To su cinjenice.
Zarad predizbornog presijecanja vrpce će sfušeriti još koji kilometar, a onda za godinu dana daj još koji milion KM da se zakrpi ono što je popucalo…
Cijeli auto-put Bratstvo-jedinstvo od ZG do BG je lopatama napravljen za manje vremena i za manje para nego ovih 30-ak km puta BL-Gradiška.
Sve je to stvar semantike i sintakse. Gdja Kocic ocito faze gradnje autoputa posmatra od trenutka kada se nekome upalila lampica u glavi. Gledano iz te perspektive, gradnja i jeste u zavrsnoj fazi. To koliko jos vremena treba da se ova faza privede kraju je drugi par cipela.
Bravo BL i ostalima za prethodne komentare. Takve argumentovane bih uvijek volio procitati, ove pljuvacke obicno preskacem iako mozda mogu biti tacni
bimbo, ne znam na sta si tacno mislio, ali argument ne mora uvijek da bude slika. moze to da bude i finansijski izvjestaj.
Ovdje je odavno mnogo vazniji kommentar nego vijest.Imam osjecaj da se vijesti daju zbog komentara a ne obrnuto:-)-Ali tako je to kada je covjek sebi dovoljan, drugo mu i ne treba…:-)
pozz svima.
Svaka čast BL. Kada čovjek vidi ovakve slike na kojima su mašine, rekao bi da se tu radi i da je pravo gradilište. Ali rokovi su neumoljivi i oni zapravo kvare izgled gotovosti ovih trasa.
lemi, naravno da je finansijski izvjestaj argument i to uvijek prihvatam. Ne mora to ni da bude fotka i dokument, vec i vlastita precizna analiza. Ukazujem samo da (barem za moj ukus) cesto u komentarima ima previse pljuvacine (licne, stranacke i sl.) koja (barem meni) ponisti i ono dobro sto je “pisac htio reci”. Mislim samo da bi bez unosenja bespotrebnih jakih emocija i histerija (mada ih razumijem jer se blizi “Dan D” i svako vuce na svoj mlin), rasprava bila daleko bolja
ZA PREMIJERA:
Bivši premijer Islanda na sudu jer nije sprečio krah
REJKJAVIK – Islandski parlament izglasao je da bivši premijer ove zemlje Geir Horte treba da bude izveden pred specijalni sud zbog toga što, kako se smatra, nije sprečio finansijski krah zemlje 2008. godine.
Horte je, tako, postao prvi svetski lider koji je upućen pred specijalni sud zbog mogućeg pokretanja procesa na osnovu optužbi da je postupao nesmotreno uoči finansijske krize u zemlji, istakao je AP.
Finansijski sistem Islanda, opterećen dugovima, slomio se pod pritiskom svetske ekonomske krize, a nacionalna valuta, islandska kruna, naglo je izgubila vrednost, dok je u zemlji procenat nezaposlenih značajno porastao.
Horte je bio šef islandske vlade od 2006. do 2009. godine.
Autoput Banjaluka – Gradiška u završnoj fazi
——————————
Судећи према овим фотографијама наслов би требало да буде ‘Почели радови на ауто-путу …’
Nezavrsavanje autoputa ih ocigledno nije sprijecilo u dobijanju izbora…
sto se tice izbora, stvari se cine tmurne i lose. sada je jasno da SNSD ne moze da izgubi na izborima, na demokratski nacin, isto kao sto ni SDS nije mogao da izgubi na izborima, dok se nije upetljala medjunarodna zajednica.
dakle:
– o demokratiji je nemoguce pricati, jer vlast uslovljava sve one iz administracije da glasaju za njih, pod prijetnjom otkaza,
– oni koji bi mogli da budu kontrateza ne izlaze na izbore (mladi, i ono sto je ostalo od srednje ‘klase’).
kad se budu znali tacni rezultati, pogotovo u pogledu broja poslanika u NS RS, onda ce se vise znati.
no, mislim da ce se situacija u RS pogorsavati, u smislu:
– ogranicavanja ljudskih prava (prava na slobodno izrazavanje, prava na zivot i slicno),
– daljeg raslojavanja na gomile nezaposlenih i siromasnih, i bogate pojedince (banalan primjer: snimak slavlja SNSD pristalica, kolona auta gdje nijedno nije vrijedno ispod 50.000 KM),
– strucne i moralne vrijednosti pojedinaca ce jos manje da se cijene a poslusnost i podanistvo jos vise,
– vjerovatno dalje zaduzivanje kod MMF, pad realne zaposlenosti (privreda) a rast ‘nerealne’ zaposlenosti (institucije),
– opasnost od zloupotrebe drzavnih institucija, npr. agencija za oduzimanje nelegalno stecene imovine,
itd.
politicki offtopic ali valjda je dozvoljeno dan nakon izbora
stvari se ne cine toliko lose, DP Cavic je dobio 3 poslanika, NDS je dobio 2 poslanika.
zna li ko kako su ostale stranke prosle buduci da je do rezultata nemoguce doci osim interno po strankama?
@lemi:
Slabo da se ista zna. Svi mediji se uglavnom pozivaju na zvanicne podatke CIK-a. A oni brojanje kao sto i sam vidis rade jako sporo.
=======
Nemoj zaboraviti na glasove iz inostranstva. Oni uvijek poprilicno izmijene prvobitne rezultate u korist stranaka kao sto su SDA, SDP i SBIH, i izguraju stranke za koje se do tog momenta smatralo da su presle cenzus.
=======
Nije mi jasno ovo prepucavanje oko nevazecih listica, i pozivanje na nepismenost ljudi koji su to uradili. Pa ja sam svjesno unistio listic sa listom kandidata za predsjednistvo prekrizivsi cijeli papir. Jer, nisam htio da glasam ni za Radmanovica ni za Ivanica. A s druge strane nisam htio da to neko uradi u moje ime nakon zatvaranja birackih mjesta, sto je najcesci nacin namjestanja rezultata.
Inace, evo stanja na kljucnom dijelu autoputa na dan izbora. Radi se o dijelu na kojem se spajaju:
1) Lot 3 (dio koji radi Vidoni i koji je trebalo da bude zavrsen 31. januara 2010.)
2) Mahovljanska petlja (koja jedva da je krenula sa izgradnjom i treba da bude gotova za godinu i po dana)
3) dionica od Glamocana (ova dionica je zavrsena prije nekoliko godina i od tada zvrlji neiskoristena)
=======
Slike su slikane iznad Laktaskog tunela, sa pogledom prema Gradiski:
http://img404.imageshack.us/img404/5429/dscn013954.jpg
http://img690.imageshack.us/img690/4281/dscn013955.jpg
http://img228.imageshack.us/img228/2702/dscn013957.jpg
http://img836.imageshack.us/img836/885/dscn013958.jpg
=======
Jasno se vidi improvizovano odvajanje prema magistralnom putu u Laktasima.
Mnogi su najavljivali promjene nakon izbora, da ce SNSD-ovci svi redom na Tunjice zbog kriminala.. Rekao sam da mi nisu jasni ljudi koji su vjerovali da zaista moze doci do promjene vlasti sa ovako pasivnom opozicijom posebno SDS-om(cast nekim manjim partijama). U RS je tako je kako je i sad je dzaba pametovati. Jedino mi drago sto je Silajdzic napokon otjeran iz Predsjednistva, sto bi trebalo relaksirati odnose
@administrator:
Opet mi niste odobrili komentar sa slikama? Mislim da ovog puta nije bilo govora o uvredljivom tonu u komentaru.
Ovaj put su u pitanju tehnicki problemi.
Како ствари стоје, код нас власт већине и власт здравог разума (чињеница, доказа и логике) су ПОТПУНО супротстављене. Е па ако је већина одлучила како је већ одлучила, преостаје да се или помоиримо са тим или да демократију мијењамо ‘техно'или неком другом ‘кратијом’. Још увијек “недемократски” мислим да глас неписмене бабе не треба да вриједи колико и глас економисте или инжењера. Поздрав свима!